01 Nisan 2016

Bergüzar Korel - Kaç Yıl Geçti Aradan Şarkısı Dinle &Sözleri


Bergüzar Korel - Kaç Yıl Geçti Aradan Şarkısı Sözleri

Nolur sormasınlar bana.
Nolur söyletmesinler derdimi.
Saklarım ben onu kendime.
Yerim kendi kendimi.
Akıyorsa yaşlar gözümden,
Dinmiyorsa bir türlü gece gündüz,
Karardıysa bütün dünya,
Vardır elbet bir sebebi...
Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı,
Bitsin artık bu hasret bulaşalım gayrı...
Benim bütün derdim özlem.
Biliyorum kavuşur böyle seven.
Biz bir elmanın iki yarısıyız,
O en çok sevdigim ve ben.
Akıyorsa yaşlar gözümden,
Dinmiyorsa bir türlü gece gündüz,
Karardıysa bütün dünya,
Vardır elbet bir sebebi...
Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı,
Bitsin artık bu hasret bulaşalım gayrı..

Bergüzar Korel - Kaç Yıl Geçti Aradan Şarkısı Dinle 

Bergüzar Korel 2016 Albümü Şarkıları Dinle & Şarkı Sözleri01. Bergüzar Korel - Kaybolan Yıllar (Şarkı Sözleri & Dinle)
02. Bergüzar Korel - Güllerim Soldu
(Şarkı Sözleri & Dinle) 
03. Bergüzar Korel - Aldatıldık (Şarkı Sözleri & Dinle) 
04. Bergüzar Korel - El Gibi (Şarkı Sözleri & Dinle) 
05. Bergüzar Korel - Büklüm Büklüm (Şarkı Sözleri & Dinle) 
06. Bergüzar Korel - İzmir'in Kızları (Şarkı Sözleri & Dinle) 
07. Bergüzar Korel - Küçüğüm (Şarkı Sözleri & Dinle) 
08. Bergüzar Korel - Kaç Yıl Geçti Aradan (Şarkı Sözleri & Dinle) 
09. Bergüzar Korel - Şarkı Söylemek Lazım (Şarkı Sözleri & Dinle) 
10. Bergüzar Korel - Kaçın Kurası (Şarkı Sözleri & Dinle) 
11. Bergüzar Korel - Seni Gidi Vurdumduymaz (Şarkı Sözleri & Dinle) 
12. Bergüzar Korel - Hayat Sana Teşekkür Ederim (Şarkı Sözleri & Dinle)

Bergüzar Korel - Kaç Yıl Geçti Aradan Şarkısı Dinle &Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder