25 Nisan 2016

Aynur Aydın Anlatma Bana Şarkı Sözleri & Dinle


 Aynur Aydın 2016 Anlat bana şarkısının şarkı sözleri bu sayfada bulunacak. Aynur Aydın yurtdışında dünyaya gelip şuan yaşamını İsveçte sürdüren genç bir sanatçımızdır. Ünlü sanatçı Hadise aynı durumda olan en ünlü sanatçılarımızdan biridir. Aynur Aydın 2.albümü olarak 2016 yılında Emanet Beden albümünü çıkarmaya hazırlanmaktadır. 2016 yılı belki Aynur Aydın için zirvenin en yüksek yerlerine çıkacağı bir yıl olacaktır...

Aynur Aydın Anlatma Bana şarkı sözleri
Bugün yanımda sen olmalısın
Nasılsın diye sen sormalısın
Gördüğüm en kötü rüyayı bile
Bir tanem sen hayra yormalısın

Anlatma bana, benden sonrasını
Ben yaşanmamış saydım senden sonrasını.
Sensizken senle yaşadım yılları
Anlatma bana bensiz aşklarını

ah gel otur, konuşalım
Gece gündüz fark etmez buluşalım
Sonu nasıl olursa olsun aşkımızın
Ah yeter ki aynı kalpte buluşalım
..
Aynur Aydın Emanet Beden albümündeki şarkılar
1.Aynur Aydın - Emanet Beden
2.Aynur Aydın - Diğer Yarın
3.Aynur Aydın - Bi Dakika
4.Aynur Aydın - Çok Tatlı
5.Aynur Aydın - Ninni feat Belçin Bilgin
6.Aynur Aydın - Geri Dön
7.Aynur Aydın - Damla Damla
8.Aynur Aydın - Anlatma bana
9.Aynur Aydın - Günah Sevap
10.Aynur Aydın - Yasak Aşk
11.Aynur Aydın - Bi Dakika (İskender Paydaş Versiyon)
12.Aynur Aydın - Anlatma Bana (Moh Denebi Versiyon)
Aynur Aydın - karışık listesi dinle

Aynur Aydın Anlatma Bana Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

1 yorum :

  1. Aynur Aydın 2016 albümü bi dakika'dan sonra bir klip çekilecekse bence kesinlikle anlatma bana şarkısına olmalı

    YanıtlaSil