26 Nisan 2016

Fettah Can - Kalbime Güvendim (2016) Şarkısı Sözleri & Dinle


Fettah Can 2016 albümü içerisinde şarkı sırasına göre son sırada yer alan Kalbime güvendim şarkısının şarkı sözlerinin bir kısmı eklenmiştir. 10 şarkılık bir albüm yapan sanatçımız umarım beklediği başarıyı yakalar ve dinlenme listelerinin üst sıralarına uzun bir zaman demir atar...

Fettah Can Kalbime güvendim şarkı sözü
Ben kalbime, kalbime güvendim
Kendine yakışanı bulacak diye
An geldi eridim, eridim tükendim
Yazdığı kaderi bozacak diye..

 Fettah Can Sen En Çok Aşksın Albümü Şarkıları
1.Fettah Can - Sen En Çok Aşksın
2.Fettah Can - Olan Bize Oldu
3.Fettah Can - Bahardan Kalma
4.Fettah Can - Dipsiz Kuyu
5.Fettah Can - Delirme
6.Fettah Can - Hayata Merhaba De
7.Fettah Can - Ben Söyledim Sen Anla
8.Fettah Can - Sağanak Gibi
9.Fettah Can - Yalan Bu Dünya
10.Fettah Can - Kalbime Güvendim

Fettah Can şarkıları dinle - Kalbime güvendim şarkısı teaseri ekli bulunmakta..

Fettah Can - Kalbime Güvendim (2016) Şarkısı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder