27 Nisan 2016

Sıla - Günaydın Sevgilim 2016 Şarkısı Dinle & Sözleri


Sıla Günaydın Sevgilim şarkısı şarkı sözleri yayınlanır yayınlanmaz kısa bir süre zarfında buraya eklenecek. Duygusal bir şarkı adı gibi duran şarkıyı merakla bekliyoruz... Günaydın sevgilim şarkısının şarkı sözleri eklenmiştir...

Aşk tutamicaksan, bana söz verme tanırım kendimi
zor başeder aramızda kalsın çok vakit saydım
Eğitilmiyor bu kalp, gitti mi gider

Gönül niyette, bana acil şifalar
Günaydın sevgilim nasıldı rüyalar
Beni de gördün mü?
Yoksa bi tek bende mi? film gibi bu rüyalar
x2

O rüyalar.... Günaydın...

Ah itirafı güç, itirazı yük
Söyledim gitti, aşığım kör kütük
Ne yaşadıysam dün, bu benimmiş senin
Hazırlan kalbim şimdi öldük

Gönül niyette, bana acil şifalar
Günaydın sevgilim nasıldı rüyalar
Beni de gördün mü?
Yoksa bi tek bende mi film gibi bu rüyalar?
O rüyalar.... Günaydın...
x3
Sıla 2016 Mürekkep albümü şarkıları
1.Sıla - Mürekkep (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
2.Sıla - Afitap (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
3.Sıla - Engerek (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
4.Sıla - Münferit (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
5.Sıla - Yan Benimle (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
6.Sıla - Kurşun (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
7.Sıla - Bırak (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
8.Sıla - Musto (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
9.Sıla - Can Dostum (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
10.Sıla - Günaydın Sevgilim (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
11.Sıla - Ziyan (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
12.Sıla - Vay Vay Vay (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
13.Sıla - Lacivert (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
Sıla Günaydın Sevgilim
Sıla Günaydın Sevgilim
Sıla en çok dinlenen şarkıları dinle

Sıla - Günaydın Sevgilim 2016 Şarkısı Dinle & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder