22 Nisan 2016

İsmail Altunsaray - Senin Yüzünden (2016) Türkü sözleri


İsmail Altunsaray - Senin Yüzünden türkü sözleri

Kıyram oldu evim barkım
senin yüzünden yüzünden
Viran oldu evim barkım
senin yüzünden yüzünden
Aklımı firara saldım
Türlü hayallere daldım
Bir deri kemik kaldım
Senin yüzünden
Aklımı firara saldım
Türlü hayallere daldım
Bir deri kemik kaldım
Senin yüzünden
Yaşıyorum ölü gibi
Esir olsam yeri gibi
Dolaşıyorum deli gibi
Senin yüzünden yüzünden
Yaşıyorum ölü gibi
Esir olsam yeri gibi
Dolaşıyorum deli gibi
Senin yüzünden yüzünden
Gel gör düştüm bak ne hale
Çektiğim bunca dert çile
Başımdaki türlü bela senin yüzünden

 İsmail Altunsaray Senin yüzünden türküsü dinle

İsmail Altunsaray - Senin Yüzünden (2016) Türkü sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder