23 Nisan 2016

Slower Hüseyin & Asi StyLa - Esmer'im & Şarkı Sözleri Dinle


Slower Hüseyin & Asi StyLa - Esmer'im şarkı sözleri
 hani gözler vardır bakmak için öldüğün
benim Esmerim'in gözleri vardı bakmadan öldüğüm
nasıl sevdim nasıl, nasıl
senin ağzına s.çım l.n
sahte bakışlar atıp neden egolarını tatmin ettin sevmeyeceksen...

İşte Tan Erdoğan böyle arkadaşlar, sevdi garibim bilmeden, sevdi

Gözün aydın uyan artık bak gözlerime
yüklenir acıları küçücük yüreğime
nasıl kıydın nasıl benim gibi sevene
ben giderim burdan görünmem gözlerine

gözlerim bugünde tuttu aşk yolunda bir nöbet
dedim: "atma kalbim atma sende bugün yok gerek"
yargısız bir infaz aldım, yar gözünde müebbet
Annem içme derdi ama hep kafam güzeldi hep

Gözlerimdeki akan yaşa müptezel bağımlıyım
gören duyan varmı böyle içerkende harmanım
marifet değilde tamam da ,anne söyle ne yaparım
yar gözünde kaybolurdum sanki bir mapustaydım

Kaç cinayet işlenirki bir çift gözlere
Bir çift göz vardı esmerimdi, destan oldu dillere
ban yolunda razı geldim asılsaydım iplere
yalvardım ben hergece ölmek için Rabbime

Ümit vermedim Taner'e yazmasın ki boş yere
Mutluyum ben unutsun ve baksın artık ellere
sen demişsin haber geldi nasıl kolay dilinde
sen yaşarken ölmedin ki, süründüm mü yerlere?

hortlamış ceset gibiydim uykularımı unuttum,
aşkın öyle bir közlendi, ciğerlerimi kuruttun
gözlerim güzel bakardı, sen gidince kör oldum
tadım tuzum kalmamış müptezel bir ruh oldum

sen tadında birşey  olsa arardım ve bulurdum
benki Allah'ın katında günahkar bir kul oldum
cehennem yaşattın aşka, cennetinden kovuldum
aşka aşk oldu gönlüm, aşk yolunda yoruldum

Sen bu kalbe son oldun da, ben gözünde kaç oldum
denizlerle savaştım da göletlerde boğuldum
gönül firar etti amma bir tek sende duruldum
tak kelepçe razıyımda bir mapus yarim olsun

yar selalar okunsunda hepsi benim üstüme
vazgeçemem esmerimden yemin ettim bin kere
aşkı ektim afet oldun gönül bahçeme
kes cezamı razıyım senden gelen her şeye


Kaç cinayet işlenirki bir çift gözlere
Bir çift göz vardı esmerimdi, destan oldu dillere
ben yolunda razı geldim asılsaydım iplere
yalvardım hergece ben ölmek için Rabbime
yalvardım hergece ben ölmek için Rabbime

Slower Hüseyin & Asi StyLa - Esmer'im şarkısı dinle

Slower Hüseyin & Asi StyLa - Esmer'im & Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder