26 Nisan 2016

Yıldız Tilbe - Sana Merhaba Dedim (2016) Albüm Şarkısı Sözleri & Dinle


Yıldız Tilbe  Sana Merhaba Dedim sözleri

Seninle buluşmamız bir tesadüf değil mi?
Beni sana bağlayan o gözlerin değil mi?
Gözler yalan söylemez dinle bak sözlerimi
Büyülendim sana ben, bırakma ellerimi

Sana merhaba dedim
Elveda diyemem ki
İnsan bir kere sever
Bir daha sevemez ki

Herşey o gün başladı, sana birden tutuldum
Gözlerin çaldı beni sana candan vuruldum
Seni görmeden önce inan yaşamıyordum
Seni tanıdığım gün sanki yeniden doğdum

Sana merhaba dedim
Elveda diyemem ki
İnsan bir kere sever
Bir daha sevemez ki

Yıldız Tilbe 2016 Albüm Şarkıları
1.Yıldız Tilbe - Oynat 
2.Yıldız Tilbe - Yetmezdi Zaten
3.Yıldız Tilbe - Sana Merhaba Dedim

Yıldız Tilbe sana merhaba dedim şarkısı dinle

Yıldız Tilbe - Sana Merhaba Dedim (2016) Albüm Şarkısı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder