26 Nisan 2016

Nadide Sultan Kalbimin Sahibi (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


Uzun bir süredir gözlerden biraz ırak olan Nadide Sultan Kalbimin Sahibi isimli single albümü ile 2016 yılında sesini duyurmaya çalışacak..
 Şarkı son günlerde popülerliğini arttırmış ve bu güzel duygusal şarkı yavaş yavaş hakettiği ilgiyi görmeye başlamıştır...
Kalbimin sahibi şarkısı resmi temsilcisi tarafından şarkı dinlemek için sunulmıştur. Şarkı Sözleri;

Nadide Sultan Kalbimin Sahibi şarkısı resmi
Nadide Sultan Kalbimin Sahibi şarkısı
Hiç böyle olmamıştım
Ruh ikizimi buldum sanmıştım
Tanrım affet ne olur
Kendimle çok savaştım

Diren, diren
Diren nereye kadar
Yolculuğu yoluna bakar

Ona aşkım diyesim var engel olamıyorum
Ne olur beni kurtar acılar çekiyorum
Dilediğim gibi onunla olamıyorum
Ama kalbimin sahibi bunu biliyorum

Koşa koşa gidesin var engel olamıyorum
Uğruna ölesim var kendim inanamıyorum
Dilediğim gibi sesine doyamıyorum
Ama kalbimin sahibi bunu biliyorum

Onunla yaşanan bu hisler hiç tanıdık gelmiyor
Yüreğimde hiç bilmediğim çiçekler açıyor

Diren, diren
Diren nereye kadar
Yolculuğu yoluna bakar

Ona aşkım diyesim var engel olamıyorum
Ne olur beni kurtar acılar çekiyorum
Dilediğim gibi onunla olamıyorum
Ama kalbimin sahibi bunu biliyorum

Koşa koşa gidesin var engel olamıyorum
Uğruna ölesim var kendim inanamıyorum
Dilediğim gibi sesine doyamıyorum
Ama kalbimin sahibi bunu biliyorum

Nadide Sultan  Kalbimin Sahibi şarkısı ile birlikte karışık listesi dinle..

Nadide Sultan Kalbimin Sahibi (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder