26 Nisan 2016

Oğuzhan Uğur - Madım mı? (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


Birçok eğlenceli şarkı ve video klibi ile bilinen Oğuzhan Uğur Madım mı? isimli ilginç şarkı adı ile tekrar karşımıza çıkıyor. Bu kelime Yapamadım mı? şeklinden kullanımından ayrı olarak başka kullanımı var mı ve sanatçımız başka bir anlammı yüklemiş, bunu klip yayınlanırda şarkı sözlerini okursak kavrayabileceğiz.

Oğuzhan Uğur Madım mı şarkısı resmi
Oğuzhan Uğur Madım mı şarkısı resmi
 Oğuzhan Uğur'un en popüler şarkılarının bulunduğu karışık listeye, madım mı şarkısıda eklenmiştir..

Oğuzhan Uğur Madım mı şarkı sözleri
 Aynaya bakınca anlayacaksın
Sen yalnız kalınca ağlayacaksın
O küçük ellerin üşüyüp yazda
Sen beni o zaman arayacaksın

Hiç kimse duymayıp sesini başka
Halini sormayıp seni tek başına
Bırakıpta hayat gelince bana
Sen beni o zaman anlayacaksın

Ben seni bu yollardan kurtarmadım mı
Düştüğün çukurlardan çıkarmadım mı
Korktuğun karanlıktan kalbime alıp
Ben seni herkesten sakınmadım mı

Sen bana yine böyle yüzünü asıp
Ettiğin yeminleri yerlere atıp
Hiç birşey söylemeden gidiyorsun ya
Sen beni üzmekten sıkılmadın mı

Oğuzhan Uğur - Madım mı? (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder