20 Nisan 2016

Vera - Güzel Bir Kadın (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


Vera - Güzel Bir Kadın şarkı sözleri

Sana uzak bildiğim yollar,
Kışa aşık nankör ilkbahar,
Durmaz ki zaman kapanmış ağır kapı,
Gün yalnızlık günü yalnızlık günü...

Gördüm ki artık çok güzel bir kadın olmuşsun,
Ah sevgilim şarkılarda hala 19sun,
Sen de artık çok güzel bir kadın olmuşsun,
Ah bir tanem o aşklarda beni zor unutursun.

Ölüm gibi çalmayan telefonlar,
Sokaklarda uyurgezer bi halim var,
Deniz durgun ben denizden durgun,
Sen o kente vurgun o kente vurgun.

Gördüm ki çok güzel bir kadın olmuşsun,
Ah sevgilim şarkılarda hep 19sun,
Sen de artık çok güzel bir kadın olmuşsun,
Ah bir tanem o aşklarda beni zor unutursun.

Vera - Güzel Bir Kadın şarkısı dinle

Vera - Güzel Bir Kadın (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder