27 Nisan 2016

Sıla 2016 Albüm Şarkısı Bırak Dinle & Şarkı Sözleri


Sıla Bırak şarkısı sözleri burada olacak. Yakın zamanda çıkması planlanan belki de albüm kayıtları biten Mürekkep isimli albümdeki Bırak şarkısı resmi temsilci sunuduğunda aynı zamanda burda olacak...Ve sonunda şarkının şarkı sözleri sitemizde...

Duyuyor musun adımları mı?
Uykuma saplıyor gece mahmuzlarını
Uyuyor musun uyan diyor,
Hafife alıyor gece kanatlarımı

Sapı mercan kanlı hançer,
Anadan üryan yatırırı mermer
Şahdamar da ihtimaller,
Öl de ölmem, uyandır beni
Rüyadan

Savurma fırtınanda halime bırak,
Eyleme beni benden ötelere at
Dilenme nefesimi, nefesim kırık,
Eyleme beni benden öteye bırak
x2

Tam ensende savaş gibi
Niye o kadar uzun ölelim ki?

Sapı mercan kanlı hançer,
Anadan üryan yatırırı mermer
Şahdamar da ihtimaller,
Öl de ölmem, uyandır beni
Rüyadan

Savurma fırtınanda halime bırak,
Eyleme beni benden ötelere at
Dilenme nefesimi, nefesim kırık,
Eyleme beni benden öteye bırak
x2

Biliyor musun? Zemheri gece
Seni aldattım defalarca, gündüzlerle
Ödeştik
Sıla 2016 Mürekkep albümü şarkıları
1.Sıla - Mürekkep (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
2.Sıla - Afitap (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
3.Sıla - Engerek (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
4.Sıla - Münferit (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
5.Sıla - Yan Benimle (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
6.Sıla - Kurşun (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
7.Sıla - Bırak (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
8.Sıla - Musto (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
9.Sıla - Can Dostum (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
10.Sıla - Günaydın Sevgilim (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
11.Sıla - Ziyan (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
12.Sıla - Vay Vay Vay (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
13.Sıla - Lacivert (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
Sıla Bırak
Sıla Bırak
Sıla en çok dinlenenler dinle(Bırak Şarkısı Eklenecek)

Sıla 2016 Albüm Şarkısı Bırak Dinle & Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder