30 Nisan 2016

Resul Sarıkoç - Dert İçtim Şişelerden Karadeniz Türküsü Dinle & Sözleri


Resul Sarıkoç Dert İçtim Şişelerden isimli şarkının sözleri aşağıda sunulmuştur. Karadeniz türküleri, şarkıları arasında olan Dert içtim şişelerden şarkısının şarkı sözlerini yazarken dikkat ettik ki sanatçımız şarkıyı karadeniz şivesi ile seslendirmiş ve bizde öyle yazıya dökmeye çalıştık, ama bir baktık ki şarkıya isim olarak normal türkçemizde yazıldığı gibi yazılmış.

Resul Sarıkoç Dert İçtim Şişelerden şarkı sözleriDert içtum şişelerden, dolaştum köşelerden x2
Yok artuk yüreğümde o eski neşelerden x2

Ceketumun altina saklarım şişeleri
Kendime mesken ettim en tenha köşeleri
Ceketumun altina saklarım şişeleri
Kendime mesken ettim en tenha köşeleri
(Bu dörtlük nakarattır)

Kalmadi hiç dermanum, tükendi umutlarum x2
Şimdi sigaramla ben, yollarini gözlerum x2

Nakarat

Sigaramun dumani efkar kokar, tütersun
Sevda yureğum gibi, yanar yanar bitersun

Nakarat

 Resul Sarıkoç Dert İçtim Şişelerden karadeniz şarkısı dinle

Resul Sarıkoç - Dert İçtim Şişelerden Karadeniz Türküsü Dinle & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder