25 Nisan 2016

Fettah Can Sen En Çok Aşksın (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


Fettah Can Sen en çok aşksın şarkısı yakın zamanda sevenleri ile buluşuyor. Şarkı 6 mayıs 2016 tarihi itibarı ile video klibi ile birlikte yayınlanmıştır. Bizde sayfamıza ekledik iyi dinlemeler...

Ve nihayet albüm teaseri yayınlandı; şarkı sözleri aşağıdadır;

Hazırlan bir saate kapındayım
Gidiyoruz ses etme
Korktuğunun farkındayım
Sana bir şey olmayacak
Ben ve her şeyim yanındayım

Hayat takviyem
İklim değişikliğim
Kalp ağacımın gölgesinde
Seninleyim

Gece ateşim gündüz güneşim
Taptığım ilk aşksın
Gözleri yeşim sen ilk eşim
Sen en çok aşksın

Gece ateşim gündüz güneşim
Taptığım ilk aşksın
Gözleri yeşim sen ilk eşim
Sen en çok aşksın
Sen en çok aşksın

Hazırlan bir saate kapındayım
Gidiyoruz ses etme
Korktuğunun farkındayım
Sana bir şey olmayacak
Ben ve her şeyim yanındayım

Hayat takviyem
İklim değişikliğim
Kalp ağacımın gölgesinde
Seninleyim

Gece ateşim gündüz güneşim
Taptığım ilk aşksın
Gözleri yeşim sen ilk eşim
Sen en çok aşksın

Gece ateşim gündüz güneşim
Taptığım ilk aşksın
Gözleri yeşim sen ilk eşim
Sen en çok aşksın
Sen en çok aşksın
 Fettah Can Sen En Çok Aşksın Albümü Şarkıları
1.Fettah Can - Sen En Çok Aşksın
2.Fettah Can - Olan Bize Oldu
3.Fettah Can - Bahardan Kalma
4.Fettah Can - Dipsiz Kuyu
5.Fettah Can - Delirme
6.Fettah Can - Hayata Merhaba De
7.Fettah Can - Ben Söyledim Sen Anla
8.Fettah Can - Sağanak Gibi
9.Fettah Can - Yalan Bu Dünya
10.Fettah Can - Kalbime Güvendim

Fettah Can Sen En Çok Aşksın resmi
Fettah Can Sen En Çok Aşksın
Fettah Can en çok dinlenen şarkıları dinle(Sen en çok aşksın şarkısı teaseri eklendi)

Fettah Can Sen En Çok Aşksın (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

2 yorum :

  1. Fettah can şarkılarının birçoğu sen en çok aşk şarkısıda duygusal şarkılardır tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. Benim anlamadığım Hettah Can Sen en çok aşksın albümü tam olarak ne zaman çıkıyor. bir bilen varsa cevap versin

    YanıtlaSil