06 Nisan 2016

Yeşim Salkım feat Serdar Ayyıldız Erkeğin Zillisi (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


Yeşim Salkım Erkeğin zillisi şarkı sözleri eklendi

Yeşim Salkım Erkeğin Zillisi ismini verdiği bu single albümünde Serdar Ayyıldız ile birlikte çalışılmıştır. Bu albümün hazırlık ve yapım aşaması ile sunulması 6 ay gibi bir süreyi bulmuştur bakalım bu kadar çalışmanın karşılığı nasıl alınacak...

Yeşim Salkım Erkeğin zillisi şarkı sözleri
İpin ucu kaçtı, çoktan bu iş boyumu aştı
Çözemedim akılda melekle şeytan karıştı
Vay vay vay

Dost kervanı geçti burdan gerisini yeller aldı
Kapı önüne de yatırdım yine de uslanmadı
Vay vay vay

Şişt Erkeğin zillisi, yılanın zehirlisi
Ayıp ayıp üstüne, bu kantar çekmez bizi

Aşk tenine değmeli, seni gebertmeli
Yaka paça adamı sürüklemeli...

Aldım aldım gemi azıya aldım
Bu oyun benim, yavrum elime kaldın
Sen hiç aşk mermisi, kırık kalp tekmesi
Kırk fırça darbesi, yedin mi tatlım..

Şişt Erkeğin zillisi, yılanın zehirlisi
Ayıp ayıp üstüne, bu kantar çekmez bizi
Aşk tenine değmeli, seni gebertmeli
Yaka paça adamı sürüklemeli...

Yeşim Salkım karışık listesi dinle; ( Erkeğin Zillisi şarkısı eklenmiştir)

Yeşim Salkım feat Serdar Ayyıldız Erkeğin Zillisi (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder