22 Nisan 2016

Mümin Sarıkaya Al Başımdan Bu Dertleri (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


Mümin Sarıkaya Al Başımdan Bu Dertleri şarkısı şarkı sözleri ve şarkısının dinlenebileceği playlist sayfamızda sunulacak. Şuan için şarkının çıkmasını sabırsızlıkla bekliyoruz...

Şarkı sözlerini sayfamıza ekledik...
Sabah Olur Gözüm Yaşlı
Bulunmaz Akşamın Aşı
Sabah Olur Gözüm Yaşlı
Bulunmaz Akşamın Aşı

Bu Dünyanın Gara Kışı
Yağar Başıma Başıma
Bu Dünyanın Gara Kışı
Yağar Başıma Başıma

Al Başımdan Bu Dertleri
Kaçırdım Aklım Fikrimi
Aldığım Şu Tek Nefesi
Çeksem Ciğerden Ciğere

Aldığım Şu Tek Nefesi
Çeksem Ciğerden Ciğere

Çaldım Dostun Kapısını
Dayadım Üç Gün Sırtımı
Çaldım Dostun Kapısını
Dayadım Üç Gün Sırtımı

Yediğim Bir Kaç Lokmayı
Çalar Başıma Başıma
Yediğim Bir Kaç Lokmayı
Çalar Başıma Başıma

Al Başımdan Bu Dertleri
Kaçırdım Aklım Fikrimi
Aldığım Şu Tek Nefesi
Çeksem Ciğerden Ciğere

Mümin Sarıkaya Al başımdan bu dertleri resmi
Mümin Sarıkaya Al başımdan bu dertleri
Mümin Sarıkaya Şarkıları dinle(Al Başımdan Bu Dertleri şarkısı eklenecek)

Mümin Sarıkaya Al Başımdan Bu Dertleri (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

1 yorum :

  1. Mümin Sarıkaya ben yoruldum hayat şarkısı ile çıtayı o kadar yükseğe koymuş ki al başımdan bu dertleri ne kadar güzel olsa da karşılaştırıldığında biraz alt seviyede kalıyor.

    YanıtlaSil