25 Nisan 2016

Aynur Aydın Bi Dakika (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


Aynur Aydın Bi Dakika ile birçok yeni hayran kazanmıştır hatta yapılan yorumlar arasında eskiden ismini duyupta iyi değildir diye gelmeyip sonradan dinledikten sonra pişman olup şarkıyı tekrar tekrar dinleyenlerin az olmadığı görülmektedir. Şarkıda belki dikkati çeken diğer bir konuda ilk 40 saniyelik bölüm daha slow bir müzikten oluşmakta sonrasında değişmektedir...

Aynur Aydın Bi Dakika şarkı sözleri

Bana deli diyenin aklı
Kime göre doğru
Seni buralara kim attı
Çok güzel oldu
Yandın yavrum yandın sen bak elime kaldın
Çok geç aydın durma
Hoş geldin sana da günaydın

Aşk savaşında ele geçirildin
Ben tarafından dize getirildin
Hani sen kimseye yenilmezdin
Demek sonunda yola gelebildin

Bir dakika bir şey söylicem
Seni var ya acayip sevicem
Ne zamandır kaybettiğin o
Kalbin yerini sana göstericem
(tekrar en başa dönüp buraya kadar tekrar okunuyor)

Kimine göre mantık tek yön
Kimine göre kalp yolu
Birisi var kibrine mağlup
Bi diğerinin aşk sonu
Tarafını seç hadi sende
Çarp çıkar topla böl
Ya benim ol mutluluğu bul
Ya da git yapayalnız kal

Aşk savaşında ele geçirildin
Ben tarafından dize getirildin
Hani sen kimseye yenilmezdin
Demek sonunda yola gelebildin

Bir dakika bir şey söylicem
Seni var ya acayip sevicem
Ne zamandır kaybettiğin o
Kalbin yerini sana göstericem

Aynur Aydın Emanet Beden albümündeki şarkılar
1.Aynur Aydın - Emanet Beden
2.Aynur Aydın - Diğer Yarın
3.Aynur Aydın - Bi Dakika
4.Aynur Aydın - Çok Tatlı
5.Aynur Aydın - Ninni feat Belçin Bilgin
6.Aynur Aydın - Geri Dön
7.Aynur Aydın - Damla Damla
8.Aynur Aydın - Anlatma bana
9.Aynur Aydın - Günah Sevap
10.Aynur Aydın - Yasak Aşk
11.Aynur Aydın - Bi Dakika (İskender Paydaş Versiyon)
12.Aynur Aydın - Anlatma Bana (Moh Denebi Versiyon)

Aynur Aydın Bi Dakika ve en güzel şarkılarını dinle

Aynur Aydın Bi Dakika (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder