27 Kasım 2016

Taylan Kaya Gelme Sakın Şarkı Sözleri


Taylan Kaya yeni şarkısı Gelme Sakın şarkısını 25 Kasım 2016 tarihinde yayınlamıştır. Şarkı sözleri çok güzel olan bu şarkı dinleyicilerden de tam not almış ve ilk günde 250 000 izlenme barajını aşmıştır. Kendi özel kanalında yayınlanmış olan bir şarkının bir günde bu kadar dinlenmesi Taylan Kaya Gelme Sakın şarkısının ne kadar beğenildiğini ve iyi hazırlandığını göstermektedir. Bu şarkının toplamda milyonları belki 100 milyonları bulması beklenmektedir.
Bu güzel şarkı 14 aralık itibarı ile yayınlandıktan 20 kadar gün sonra 2 milyon barajına doğru yaklaşmakta. Şarkıyı dinleyenler birdaha dinlemeye geliyor ve yorumlarında Taylan Kaya'ya övgü ve sevgilerini sunuyorlar, umarız sanatçımızın yeni şarkısı yakında yayınlanır.

Şarkı aralık ayı itibarıyla bir milyona doğru ilerlemekte, Taylan Kaya hayranları kendisinin O Ses Türkiye yarışmasına katılması gerektiğini belirtmekteler, Taylan Kaya'nın bu öneriyi yerine getirip getirmeyeceği önümüzdeki günlerde görülecek...

 Dinleyiciler tarafından seçilmi Geleme Sakın şarkısının sevilen bir kısmı;

Sevmiyordun Neden Oynadın Neden Beni Kırdın Bu Kalbi Dağıttın.
Aldığın Beddualarımla Huzurun Kalmasın Uykularında Kaçsın.
Taylan Kaya Gelme Sakın
Taylan Kaya Gelme Sakın

Taylan Kaya Gelme Sakın için sade bir klip hazırlamış ve bununla birlikte sunmuştur. Klibin sadeliğinin yanında şarkı sözlerinin anlamı ile birlikte şarkının değerine değer katmıştır. Ayrıca son kısımda seslendirilen şiirde enfes hazılanmış. Şarkı ile ilgili yorumlarınızı yazmayı ihmal etmeyin.

Taylan Kaya Gelme Sakın Şarkısı Dinle


Taylan Kaya Gelme Sakın Şarkı Sözleri

Ben Birde Hayallerim, Bindik Bi Gemiye, Kaptansa Ben Yine.
Dalmışım O Eski Günlere, Söylenen Sözlere İçim Acıdı Yine.
Hangi Kalbi Mutlu Edersin Sevebilir Misin, Sen Nasıl Birisin.
Gözlerim Körelmişti Benim Nasıl Sevdim Seni Yıkıpta Gittin Beni.

Sevmiyordun Neden Oynadın Neden Beni Kırdın Bu Kalbi Dağıttın.
Aldığın Beddualarımla Huzurun Kalmasın Uykularında Kaçsın.
Gelme Sakın Istemem Seni O Yalan Sözleri Sahte Bakan Gözleri.
Mutlu Et Sen Gittiğin Yeri 

Sensiz Ben Bir Deli Kaderim Buymuş Benim.
Bir Gün Duyarsan Sen Ismimi Tanıma Sen Beni Hiç Sevmedin Demi.
Elinden Tuttuğun Adamla Yürü Bak Yoluna Sakın Bakma Arkana.

Semtimde Huzurum Kalmadı Bunalımlardayım, Efkarlanmaktayım.
Gezdiğim Her Sokak Sonunda  Kafelerde Parkta Hatıralarınlayım.
Ne Içtiğim Sigaradan Ne Yediğim Yemekten Tat Tuz Alamıyom.
Geceleri Başım Yastığa Koyduğum  Zamanlar Sensiz Uyuyamıyom.

Değermiydi Seven Bir Kalbi Paramparça  Edip Yürüyüp Gitmene.
Sonra Zengin Bir Manitayla El Ele Tutuşup Sokağımdan Geçmene.
Şimdi Evde Almıştır Sana  Lüks Bir Araba  Kavuştun Rahata.
Değermiydi Be Para Pula Eve Arabaya Hakkım Haramdır Sana.

Sonunda Bulmuşsun Sen Eve Ailinele Layik Bir Damat Adayı.
Yazlık Ve Arsaları Vardır  Sakın Kaçırmayın Bu Altın Yumurtayı.
Yazdıkca Midem Bulanıyo Gözüm Kararıyo Tansiyonum Fırlıyo.
Aklıma Getirdikçe Seni İştahım Kaçıyo Göze Uyku Girmiyo.

Unutamaz Diyormuşsun Sen  O Benim Kokumu Bulamaz Ki Yolunu. 
Her Gece Içip Içip Beni Düşunmeden  Yatmaz Biliyorum Huyunu.
Dalından Koparılmış Gülüm Kokusu Kalırmı Solunca, Elimde
Sende Benim Dalimdan Koptun Uzaklarda Soldun Kokun Kalir Mi Bende.
Tek Dileğim Cehennemde Senle Ben Buluşalım Yan Yana Yanalım.
Aşkının Cehenneminde Ben Ölmeden Yandım Şimdi Sen Yan Bakalım

-Şiir-
Kalbim Surlarla Çevriliydi Benim
Taki Senden Öncesine Kadar Sevgilim
Ne Kadar Savaş Versemde Kalbimle Sen Arasında
Verdiğim Her Mücadelenin Ardında Galip Yine Sendin Sevgilim
Sevgim Kalbine Ağır Geldi Taşıyamadın
Birçok Kez Kırıp Parçaladın
Şimdi Seni Senle Başbaşa Bırakıyorum
Kalbin Kırık Uykuların Kaçık Ve Hiç Mutlu Olamaman Dileğiyle, Elveda...

Taylan Kaya Gelme Sakın Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

4 yorum :

  1. helal olsun abime yakışır

    YanıtlaSil
  2. çöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööök güzel

    YanıtlaSil
  3. abi şarkı on numara beş yıldız her gün dinliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Warya ŞARKI Sözleri, SOYLEŞİ 10 NUMARA BE Helal sana Tayloo

    YanıtlaSil