11 Kasım 2016

Ben Sana Bundan Sonra Hayaletim Sözleri Demet Akalın


Ben Sana bundan sonra hayaletim şarkı sözleri Demet Akalın ve Gülşen'in birlikte oluşturdukları "Hayalet" şarkısının bir kısmını oluşturmaktadır.

Demet Akalın 2016 yılı sonuna doğru Rakipsiz isimli albümünü piyasaya sürmüş ve kısa zamanda en çok dinlenen ve satılan şarkılar arasında zirvelere yerleşmiştir. Albüm çıkış şarkısı, ilk video klibi olarak Hayalet şarkısı seçilmiştir, bunda en önemli etken Gülşen'inde emeği olsa gerek. Albümde göze çarpan en az 4-5 şarkı daha bulunmakta, zaman içerisinde bu şarkılara da klip geleceğini umuyoruz.

Demet Akalın'ın Ben sana bundan sonra hayaletim şeklinde sözleride bulunan Hayalet video klibi ile sizleri başbaşa bırakıyoruz. Albümün diğer şarkıları da aşağıda sunulmuştur...

Demet Akalın - Gülşen Hayalet şarkısı video klibi

Şarkının sözü

Hep bir yanı kırık,
Bakma hep bir yanık
canım ciğerim
Ama gösteremem
sustum ah ölümüne
En büyük cevap anlayana
İzahat veremem
Gördüm, aydım, doydum ben
Senden farkım rütbemden

Yıkılmayı, kalkmayı toydum ezberledim
İsyan da ettim,
Ne gelmişi kaldı ne geçmişi kaderimin
Sen değil, aşktan muaf tutamaz beni
Gelse felaketim
İyi bak son kez
Ben sana Bundan sonra hayaletim.

Demet Akalın Son Albümü Şarkıları
 1.Demet Akalın - Hayalet (Şarkı Sözleri & Dinle)
2.Demet Akalın - Nazar (Şarkı Sözleri & Dinle)
3.Demet Akalın - Altın Kafes (Şarkı Sözleri & Dinle)
4.Demet Akalın - 50 Cevapsız Arama (Şarkı Sözleri & Dinle)
5.Demet Akalın - Damga Damga (Şarkı Sözleri & Dinle)
6.Demet Akalın - Gazino (Şarkı Sözleri & Dinle)
7.Demet Akalın - Ah Ulan Sevda (Şarkı Sözleri & Dinle)
8.Demet Akalın - Vereceksen Ver (Şarkı Sözleri & Dinle)
9.Demet Akalın - Bu Defa Son (Şarkı Sözleri & Dinle)
10.Demet Akalın - Cinayet (Şarkı Sözleri & Dinle)
11.Demet Akalın - Dürbün (Şarkı Sözleri & Dinle)
12.Demet Akalın - Rakipsiz (Şarkı Sözleri & Dinle)
13.Demet Akalın - Kaybedenler Kulübü (Şarkı Sözleri & Dinle)
14.Demet Akalın - Hürmetler (Şarkı Sözleri & Dinle)
15.Demet Akalın - Tabu (Şarkı Sözleri & Dinle)
16.Demet Akalın - Efeler (Şarkı Sözleri & Dinle)

Ben Sana Bundan Sonra Hayaletim Sözleri Demet Akalın Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder