16 Ekim 2016

Demet Akalın Hürmetler Şarkı Sözleri & Dinle


Demet Akalın Hürmetler şarkısı şarkı sözleri

Senin gibi neler gördü bu dünya
Ne sultanlar, ne hürremler
En son sözümü demedim daha
Ahı tutanlara hürmetler

Şarkı sözlerinin tamamı şöyle;
Orda rahatmısın sevgili taklidim
Beni yaşatırken mutlumusun?
Yanındaki benim temsili katilim
Seni vurmayacak mı sanıyorsun?

Bende geçtim o yollardan
O yıllardan, o kollardan
Okuyosun ama öğrenemiyosun
Aşkı okullardan

Senin gibi neler gördü bu dünya
Ne sultanlar, ne hürremler
En(Ben) son sözümü demedim daha
Ahı tutanlara hürmetler
x2

Demet Akalın Hürmetler şarkısı dinle
Hürmetler sözcüğü bazen bir saygının ifadesi olarak kullanılsa da bazen de alaycı bir tavrı ifade etmektedir. Şarkı çıkıp şarkı sözlerini okuduğumuz zaman bu şarkının daha çok hangi yönde kullanıldığını görebileceğiz...

Demet Akalın Hürmetler Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder