18 Ekim 2016

Demet Akalın Rakipsiz 2016 Albümü Şarkıları Şarkı Sözleri & Dinle


Demet Akalın Rakipsiz albümü şarkıları ve şarkı sözleri
Demet Akalın 7 Kasım 2016 tarihinde yeni albümü Rakipsiz'i çıkarttı ve bu albüm gündeme bomba gibi düştü. 2016 yılının albümü seçilebilecek Demet Akalın'ın yeni albümünde tamı tamına 16 şarkı bulunmakta. Haraketli pop müzik şarkıları ön plana çıkmakla birlikte, birkaçtanede slow duygusal şarkılar bulunmakta.

Albüm için ilk video klip çalışması hangi şarkıya yapılacak ve şuan için bu video klip hazırlanmış mı yoksa ileri bir tarih mi bekleniyor bunu henüz bilmiyoruz ama çıkış şarkısı olarak Ah ulan sevda veya 50 cevapsız arama gibi şarkılardan birinin kullanılması uygun olabilir diye düşünüyoruz. Sayfamız güncellenecektir, lütfen tekrar gelmeyi ihmal etmeyin.



Rakipsiz şarkısı sözleri tamamı şu şekildedir;
Benide senide Allah yarattı
Nerde düşürdün o vicdanını
Senin adına üzgünüm o konu kapandı
Güle güle kullan al üstadını

Severken ne kadar büyükse
Giderken de o kadar Rakipsiz kalbim

Olduğu kadar, almadığı kader
Sen gereğinden fazla sevildin
beni bitirdin zaman kendi biter
Aşk cephesinde, büyük, yenildin
x2



Demet Akalın Rakipsiz Albüm Şarkıları
1.Demet Akalın - Hayalet (Şarkı Sözleri & Dinle)
2.Demet Akalın - Nazar (Şarkı Sözleri & Dinle)
3.Demet Akalın - Altın Kafes (Şarkı Sözleri & Dinle)
4.Demet Akalın - 50 Cevapsız Arama (Şarkı Sözleri & Dinle)
5.Demet Akalın - Damga Damga (Şarkı Sözleri & Dinle)
6.Demet Akalın - Gazino (Şarkı Sözleri & Dinle)
7.Demet Akalın - Ah Ulan Sevda (Şarkı Sözleri & Dinle)
8.Demet Akalın - Vereceksen Ver (Şarkı Sözleri & Dinle)
9.Demet Akalın - Bu Defa Son (Şarkı Sözleri & Dinle)
10.Demet Akalın - Cinayet (Şarkı Sözleri & Dinle)
11.Demet Akalın - Dürbün (Şarkı Sözleri & Dinle)
12.Demet Akalın - Rakipsiz (Şarkı Sözleri & Dinle)
13.Demet Akalın - Kaybedenler Kulübü (Şarkı Sözleri & Dinle)
14.Demet Akalın - Hürmetler (Şarkı Sözleri & Dinle)
15.Demet Akalın - Tabu (Şarkı Sözleri & Dinle)
16.Demet Akalın - Efeler (Şarkı Sözleri & Dinle)

İlk şarkı Hayalet şarkı sözleri
Yıkılmayı kalkmayı toydum ezberledim
İsyan da ettim,
Ne gelmişi kaldı ne geçmişi kaderimim
Sen değil, aşktan muaf tutamaz beni
Gelse felaketim
İyi bak son kez ben sana
Bundan sonra hayaletim.

Hep bi yanı kırık
Bakma, hep bi yanık canım ciğerim
Ama gösteremem...
Sustum, ahh ölümüne
En büyük cevab anlayana
İzahat veremem..
Gördüm, aydım, doydum ben
Senden farkım rütbemden

Albüme ismini veren Rakipsiz şarkısının sözleri
Olduğu kadar, almadığı kader
Sen gereğinden fazla sevildin
beni bitirdin zaman kendi biter
Aşk cephesinde, büyük, yenildin
x2

Eskiden Bunları yazmıştık
Şarkı sözleri albüm yayınlandığında sayfalarımızda olacak, albüm çıkış tarihide kasım 2016 olarak belirlenmiş.

Bugün yani 20 Ekim 2016 tarihinde Rakipsiz albümünün albüm kapağı seçiliyor... Tercih edilebilecek 3 kapak fotoğrafı var, Demet Akalın hayranlarının beğeni sırasına göre fotoğraflar şöyle;

Demet Akalın Rakipsiz Albümü kapak fotoğrafı 1.seçenek
Demet Akalın Rakipsiz Albümü kapak fotoğrafı 1.seçenek

Demet Akalın Rakipsiz Albümü kapak fotoğrafı 2.seçenek
Demet Akalın Rakipsiz Albümü kapak fotoğrafı 2.seçenek

Demet Akalın Rakipsiz Albümü kapak fotoğrafı 3.seçenek
Demet Akalın Rakipsiz Albümü kapak fotoğrafı 1.seçenek
1.Fotoğraf en çok beğenilen olmuş büyük ihtimalle albüm kapak fotoğrafı bu olacak...

 Demet Akalın fanları yeni albüm için birde dörtlük yazmışlar;
Giderli dedik Gider yaptık!
Rekor dedik Rekor kırdık!
Pırlanta dedik çağ başlattık!
Hanımlar beyler, şimdi RAKİPSİZ devri!
Demet Akalın Rakipsiz Albümü Şarkıları


Demet Akalın Rakipsiz 2016 Albümü Şarkıları Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

2 yorum :

  1. Rakipsiz albümü şarkıları hakkında7 Kasım 2016 10:51

    Öncelikle Demet Akalın yeni albümü rakipsizi tebrik ederim sitenizde çok güzel olmuş. Albüm çıkmadan önce takip etmiş sonrada şarkı sözleri ile birlikte sunmuşsunuz. Albüm hakkında görüşüm ise 10 numara 5 yıldız

    YanıtlaSil
  2. Demet Akalın Son albümü süper20 Kasım 2016 04:21

    Demet Akalın son albümünde çok güzel şarkılar var en sevdiğim ah ulan sevda şarkısı

    YanıtlaSil