25 Ekim 2016

Ömer Can Cirit - Üzüntü Faslı sözleri & Dinle


Ömer Can Cirit - Üzüntü Faslı sözleri  Dinle
Yeni video klibi ile sunulan şarkı, dinleyenlerin dikkatini çekmiş ve 2016 yılının en güzel duygusal aşk şarkıları arasına girebileceği iddia edilmiştir. Şarkının dinlenme sayısı gittikçe artmakta bakalım yükselişini nereye kadar çıkarabilecek

Bilmiyorum nasıl başladı her şey göremedim
Farkına varamadım hiç bir şeyin özür dilerim
Nasıl anlamam diye sordum kaç kere kendime
Sevgin yalanmış meğer ondanmış şimdi anladım

Yalanlar üstüne kurdum her şeyi gerçeği bilemedim
Sevdim çok sevdim ama öğrendim sonunda anladım

Bu ayrılık benim suçum değildi aslında
Sen ne dersen de yanındayım üzüntü faslında
Bir kaç damla gözyaşı kalır da yastığında
Ama bunları çok önceden düşünmen gerekti


Ömer Can Cirit  Üzüntü Faslı Dinle

Ömer Can Cirit - Üzüntü Faslı sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder