27 Ekim 2016

Kıraç 2016-2017 Yeni Single Senden Sonra Şarkı Sözleri & Dinle


Kıraç Senden Sonra şarkısı yayınlanmıştır, şarkı sözleri ve video klibi eklenmiştir...
Bu tekli albüm ve şarkı hakkında haberler ve değerlendirmeler yapılmaya devam ediyor. Milliyet gazeteside Senden sonra şarkısı ve klibi için bir haber yayınlamış...

Kim derdi ki bahtımızda
Bir vedasız ayrılık var
Kısacıkmış hikayemiz
Kelebeğin ömrü kadar
İnan en çok bizi özledim ben
Düşündükçe gözlerimde tüten
Aşkımız bir ömür diyordun ya sen sen sen sen

Senden sonra konuşmuyorum
Kilit vurdum ruhuma o günden
Susuyorum sana susuyorum ben

Senden sonra aynalarda
Bir yabancı artık yüzüm her gün bana
Sende sonra bitti rüya
Her şey hüzün senden sonra

Düşsem yollara kaçsam kendimden
Her yer yüzün senden sonra 
Kıraç dinle Senden sonra şarkısı daha sonra burada olacak

 Bunları yazmıştık
Kıraç Kasım 2016'da çıkaracağı Senden Sonra yeni single şarkısı için klip çalışmalarına başladı. Şarkı sözleri yakın zamanda sitemizde yayınlanacak olan bu duygusal şarkının klibi için Kıraç Paris'i seçti ve orada klip çalışmalarına devam ediyor.

Kıraç Senden Sonra
Kıraç Senden Sonra klipten bir kare
 Kıraç yeni şarkısı Senden Sonra ilk olarak Fiyort'ta yayınlanmış sanatçı hayranlarından biride yukarıdaki fotoğrafı paylaşmıştır. Yakın zamanda klibin sosyal medya hesaplarına yükleneceğini düşünüyoruz...

2016 yılında iki yeni şarkı sığdıran değerli sanatçı Kıraç'ın bu yeni şarkısı ve video klibi merakla bekleniyor. Konser programınada devam eden Kıraç bu şarkısı ile yılbaşı programları içinde aranan bir isim olacak gibi gözüküyor. Albüm hakkındaki bilgiler geldikçe bu sayfamıza ekleyeceğiz...

Kıraç 2016-2017 Yeni Single Senden Sonra Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder