25 Ekim 2016

Demet Akalın – Cinayet Şarkı Sözleri-dinle


Demet Akalın  Cinayet şarkı sözleri

Madem gidiyorsun yalanda veda et
Reçetemde bir kaç dost biraz da metanet
Her zaman ki huyun bu gel beni de ziyan et

Teaserde sunulan kısmın şarkı sözleri yukarda olduğu gibidir, Cinayet şarkısının şarkı sözlerinin tümü;
 
Gidiyormusun, yani geçici mi?
Seyahat mi, temelli mi?

Topladığım valizleri, teker teker boşalttım
Gitmek için ayırttığım biletleri hep yaktım
Elimden hiç düşmedi, telefonlara sardım
Dün gece yoksun diye, koltukta yattım

Gidiyormusun, yani geçici mi?
Seyahat mi, temelli mi?

Madem gidiyorsun, yalandan veda et
Reçetemde bir kaç dost, biraz da metanet
Her zaman ki huyun bu, gel beni de ziyan et
Bu bir ayrılık değil, resmen cinayet
x2

Bu bir ayrılık değil resmen cinayet Demet Akalın Cinayer şarkısı dinle


Demet Akalın Rakipsiz Albümü Şarkıları
1.Demet Akalın - Hayalet (Şarkı Sözleri & Dinle)
2.Demet Akalın - Nazar (Şarkı Sözleri & Dinle)
3.Demet Akalın - Altın Kafes (Şarkı Sözleri & Dinle)
4.Demet Akalın - 50 Cevapsız Arama (Şarkı Sözleri & Dinle)
5.Demet Akalın - Damga Damga (Şarkı Sözleri & Dinle)
6.Demet Akalın - Gazino (Şarkı Sözleri & Dinle)
7.Demet Akalın - Ah Ulan Sevda (Şarkı Sözleri & Dinle)
8.Demet Akalın - Vereceksen Ver (Şarkı Sözleri & Dinle)
9.Demet Akalın - Bu Defa Son (Şarkı Sözleri & Dinle)
10.Demet Akalın - Cinayet (Şarkı Sözleri & Dinle)
11.Demet Akalın - Dürbün (Şarkı Sözleri & Dinle)
12.Demet Akalın - Rakipsiz (Şarkı Sözleri & Dinle)
13.Demet Akalın - Kaybedenler Kulübü (Şarkı Sözleri & Dinle)
14.Demet Akalın - Hürmetler (Şarkı Sözleri & Dinle)
15.Demet Akalın - Tabu (Şarkı Sözleri & Dinle)
16.Demet Akalın - Efeler (Şarkı Sözleri & Dinle)

Demet Akalın – Cinayet Şarkı Sözleri-dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder