19 Ekim 2016

GARBO - Çoban Yıldızı Şarkı sözleri-Dinle


GARBO - Çoban Yıldızı

GARBO - Çoban Yıldızı ŞARKI SÖZÜ DİNLE

Ben seni affetmedimki
Ben sana hiç kızmadımki
Bir tanem titretiyorsun hala
Seni her andığımda
Bir tanem titretiyorsun hala
Seni her andığımda

Sen ben ben sen olmuşum sanki
Ağlatan sen değil benmişim gibi
Bırak bende kalsın
Yaptıklarını kimse duymasın
Özrün kutsal olacak belkide cezan
Bırak bende kalsın
Yaptıklarını kimse duymasın
Özrün kutsal olacak belkide cezan

Biliyormusun sözler unutulur derler
Sende unuttun hani yemindi sözlerin ne oldu şimdi
Bir tanem titretiyorsun hala
Seni her andığımda
Bir tanem titretiyorsun hala
Seni her andığımda

Sen ben ben sen olmuşum sanki
Ağlatan sen değil benmişim gibi
Bırak bende kalsın
Yaptıklarını kimse duymasın
Özrün kutsal olacak belkide cezan
Bırak bende kalsın
Yaptıklarını kimse duymasın
Özrün kutsal olacak belkide cezan

Yoruldun, yoruldum, yoruldum
Sonunda sevgiyle buluştum
Karanlıkta bir çoban yıldızı olduğunu unuttum
Sevgiyle yaşıyorsan doğru yolu bulursunş
bulursun,bulursun,bulursun,bulursun

Sen ben ben sen olmuşum sanki
Aldatan sen değil benmişim gibi
Bırak bende kalsın
Yaptıklarını kimse duymasın
Özrün kutsal olacak belkide cezan
Bırak bende kalsın
Yaptıklarını kimse duymasın
Özrün kutsal olacak belkide cezan

Söz&Müzik:Garbis Şerikoğlu
Aranje :Volkan Şande


GARBO - Çoban Yıldızı Şarkı sözleri-Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder