22 Ekim 2016

Kolera Sanki 2016 Albümü Şarkı Sözü & Dinle


Kolera Sanki 2016 Albümü Şarkı Sözü
Benim neyim var, benim neyim yok
Kime göre benim suyum az ve huyum çok
Yanar eğer varsa benim ateş kor
Bu yokuş yukarı yol çoğuna gelir zor

Sererler ayağımın altına kırmızı yol

Kolera kolokolik albümü şarkıları
1. Kolera- Kolokolik(Şarkı Sözleri & Dinle)
2. Kolera- Tavus kuşu(Şarkı Sözleri & Dinle)
3. Kolera- Pespaye (Şarkı Sözleri & Dinle)
4. Kolera- Geldim gördüm yendim(Şarkı Sözleri & Dinle)
5. Kolera- Hırçınlar (feat. sagopa kajmer)(Şarkı Sözleri & Dinle)
6. Kolera- Düzenim böyle işler(Şarkı Sözleri & Dinle)
7. Kolera- Oysa(Şarkı Sözleri & Dinle)
8. Kolera- Bu dünya bu duygusala fazla(Şarkı Sözleri & Dinle)
9. Kolera- Körebe(Şarkı Sözleri & Dinle)
10. Kolera- Yok yok yok(Şarkı Sözleri & Dinle)
11. Kolera- Sanki(Şarkı Sözleri & Dinle)
12. Kolera- Bol güneşli yere sürelim(Şarkı Sözleri & Dinle)
13. Kolera- İmitasyon dağlar(Şarkı Sözleri & Dinle)
14. Kolera- Bir bir anla(Şarkı Sözleri & Dinle)
15. Kolera- Den den koy(Şarkı Sözleri & Dinle)

Kolera 2016 şarkıları dinle Sanki şarkısı sonradan gelecek

Kolera Sanki 2016 Albümü Şarkı Sözü & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder