11 Ekim 2016

Kolera- Pespaye (2016-2017) Şarkı Sözleri & Dinle


Kolera'nın 2017 albümü diyebileceğimiz albümündeki  Pespaye isimli şarkısının şarkı sözleri tamamlandı...
Şarkının video klibi yayınlanması ile birlikte Kolera Pespaye şarkısı klibinde giydiği mini etek olay olmuş ve büyük bir tartışmaya neden olmuştur..

Verse 1:
Plan var kaçış yok. Baş açık kafa yor.
Başı boş, işin iş, kafa tut
Bide bak şuda var. Bu müzik uçuşur sıkı tut.
Kaçışır notalar yarışır dibe vur şımarık.

Sana yok dilediğin daha dur daha var
Daha çok sana diyecek bana hava hoş
Sayamadım bu kaçıncı zaferim
Ben o pespayenin hakkından gelirim

Yanlış anlaşılma olmasın
Ayrı ayrı koyma bizi ayrı gayrı olmasın
Ve benle gücüm yeriz iki kişilik yer olmasın
Hiç halledilir [?]

Alın yazısı sen her yazı dediğinde
Ben paranın gelen turası Kolera sarıyo etrafı
Adi atı alan ayağı yerde gezer
Beşyüz on milyon km karecik yerde yeri sattı

Nakarat:
Baştan başa pespaye
Olsa hayat benim yerim başköşe
Başrolünde hayatının herkese
Ve aşkımızı tutarız merkezde

Koca bir dağı kaldıracak gibiyim
Ben o volkana değebilecek kişiyim
Sıradan bir kızın biriyim ama ben
Bana dokunanın hakkından gelirim

Kendimden ödün verecek değilim
Ne safım ne anasının gözü bişeyim
Sıradan bir kızın biriyim ama ben
Ama ben o sandığınız kızlardan değilim

Sponsorlu Bağlantılar
Verse 2:
Hendek atlatırsın [?] bile
Laf anlatamazsın ucuza yıkılan gökdelenler dönüyo
Moloza, bu enkaza girmek girmek gibi
En fazla gerek yok [?] bağırma avaz avaza

Faraza, tutki çıktı arıza yoktur yapacak
Olmaza devamsa kaprise dönecek dünyası fanusa
Dönüşür en güzel düşler kabusa
Dönen insanların sise bende dönüşürüm virüse

İnme, inecek gibi
Kapanacak gibi üstüne maden
Bak çökecek gibi duruyor zaten
Neden altında duruyorsun halen?

Cebren, baksen bahaneci işi kendisi batırır
Kolera bu kezde sırtınızı yere yatırır
Soğuk su niyetine benzer, lıkır lıkır
Böylelikle iş yürür tıkır tıkır

[?]
Düşmeyin bi’ peşimize, bunca işimiz içinde
Bırakında bakalım incelikle işimize

Nakarat:
Baştan başa pespaye
Olsa hayat benim yerim başköşe
Başrolünde hayatının herkese
Ve aşkımızı tutarız merkezde

Koca bir dağı kaldıracak gibiyim
Ben o volkana değebilecek kişiyim
Sıradan bir kızın biriyim ama ben
Bana dokunanın hakkından gelirim

Kendimden ödün verecek değilim
Ne safım ne anasının gözü bişeyim
Sıradan bir kızın biriyim ama ben
Ama ben o sandığınız kızlardan değilim

Kolera kolokolik albümü şarkıları
1. Kolera- Kolokolik(Şarkı Sözleri & Dinle)
2. Kolera- Tavus kuşu(Şarkı Sözleri & Dinle)
3. Kolera- Pespaye (Şarkı Sözleri & Dinle)
4. Kolera- Geldim gördüm yendim(Şarkı Sözleri & Dinle)
5. Kolera- Hırçınlar (feat. sagopa kajmer)(Şarkı Sözleri & Dinle)
6. Kolera- Düzenim böyle işler(Şarkı Sözleri & Dinle)
7. Kolera- Oysa(Şarkı Sözleri & Dinle)
8. Kolera- Bu dünya bu duygusala fazla(Şarkı Sözleri & Dinle)
9. Kolera- Körebe(Şarkı Sözleri & Dinle)
10. Kolera- Yok yok yok(Şarkı Sözleri & Dinle)
11. Kolera- Sanki(Şarkı Sözleri & Dinle)
12. Kolera- Bol güneşli yere sürelim(Şarkı Sözleri & Dinle)
13. Kolera- İmitasyon dağlar(Şarkı Sözleri & Dinle)
14. Kolera- Bir bir anla(Şarkı Sözleri & Dinle)
15. Kolera- Den den koy(Şarkı Sözleri & Dinle)

 Kolera Pespaye şarkısı dinle


Yayınlanan video klip teaserinde;
Ben o pespayenin hakkından gelirim... sözleri geçmektedir. Bakalım tanıtım videosu gayet ilgi çekiyor, klip yayınlandığında büyük bir başarıya imza atabilecekmi?

Kolera Pespaye şarkısına yapılan yorumlar klibin ve şarkının çok tutulacağı yönünde, en çok sözedilen şarkının beat'ı olmuş. Tüm hayranlar gibi bizde 21 ekim tarihini sabırsızlıkla bekliyoruz...

Kolera- Pespaye (2016-2017) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

2 yorum :

  1. kime ne kimin ne giydiğinden, güzel bir şarkı olmuş

    YanıtlaSil
  2. ÖZLEM
    Çok güzel bir şarkı olmuş.Ayrıca klipte çok iyi.Ve lütfen Kolare herzaman böyle giyin.Kimin ne dediğini felan boşver.Bu tarz sana çok yakışmış.

    YanıtlaSil