07 Kasım 2016

Demet Akalın Tabu Şarkı Sözleri & Dinle


Demet Akalın Tabu Şarkı Sözleri
Affet beni, tüm suç bende
İhmal ettim seni, gel üzme
Bana aldığın güller hala yerinde
Bir tek kalbim yok, ahada sende

Teaserda yukarıdaki kısım geçmiştedir, şarkı sözlerinin hepsi aşağıda sunulmuştur..

Bitsin artık bu rüya
Uyanamıyorum döndü kabusa
Ne kadar ah ettiysen tuttu rahatla
Ölüme bir yarım, ne eksik ne fazla

Ne kadar ah ettiysen tuttu rahatla
Ölüme bir yarım, ne eksik ne fazla

Affet beni, tüm suç bende
İhmal ettim seni, gel üzme
Bana aldığın güller hala yerinde
Bir tek kalbim yok, aha da sende
x2

Demet Akalın Tabu Şarkıısı Dinle
Demet Akalın Rakipsiz Albümü Şarkıları
1.Demet Akalın - Hayalet (Şarkı Sözleri & Dinle)
2.Demet Akalın - Nazar (Şarkı Sözleri & Dinle)
3.Demet Akalın - Altın Kafes (Şarkı Sözleri & Dinle)
4.Demet Akalın - 50 Cevapsız Arama (Şarkı Sözleri & Dinle)
5.Demet Akalın - Damga Damga (Şarkı Sözleri & Dinle)
6.Demet Akalın - Gazino (Şarkı Sözleri & Dinle)
7.Demet Akalın - Ah Ulan Sevda (Şarkı Sözleri & Dinle)
8.Demet Akalın - Vereceksen Ver (Şarkı Sözleri & Dinle)
9.Demet Akalın - Bu Defa Son (Şarkı Sözleri & Dinle)
10.Demet Akalın - Cinayet (Şarkı Sözleri & Dinle)
11.Demet Akalın - Dürbün (Şarkı Sözleri & Dinle)
12.Demet Akalın - Rakipsiz (Şarkı Sözleri & Dinle)
13.Demet Akalın - Kaybedenler Kulübü (Şarkı Sözleri & Dinle)
14.Demet Akalın - Hürmetler (Şarkı Sözleri & Dinle)
15.Demet Akalın - Tabu (Şarkı Sözleri & Dinle)
16.Demet Akalın - Efeler (Şarkı Sözleri & Dinle)

Demet Akalın Tabu Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder