06 Kasım 2016

Demet Akalın Damga Damga Şarkı Sözleri


Demet Akalın Damga Damga Şarkı Sözleri

Bu yara neymiş anla
Biraz da sen ağla
Muma dönüp ömrün erisin aşkımla
Damla damla
Benim adım var hala
Silinemez de asla!

Şarkı sözleri tamamı aşağıda sunulmuştur;
Mutsuzluktan, Ölen ilk insan tabi ben olmazam
Sensin sen, anladıysan yanlızlıktan
Vefasızlıktan payımı aldım ben
Sıra senin şimdi, misli misli

Bu yara neymiş anla
Biraz da sen ağla
Muma dönüp ömrün, erisin aşkımla
Damla damla
Benim adım var hala
Silinemez de asla!

Yüreğimin üstünde, acıtan harflerle
Damga damga!!!
Damga damga!!!

 Demet Akalın Damga Damga dinle


Demet Akalın Rakipsiz Albümü Şarkıları
1.Demet Akalın - Hayalet (Şarkı Sözleri & Dinle)
2.Demet Akalın - Nazar (Şarkı Sözleri & Dinle)
3.Demet Akalın - Altın Kafes (Şarkı Sözleri & Dinle)
4.Demet Akalın - 50 Cevapsız Arama (Şarkı Sözleri & Dinle)
5.Demet Akalın - Damga Damga (Şarkı Sözleri & Dinle)
6.Demet Akalın - Gazino (Şarkı Sözleri & Dinle)
7.Demet Akalın - Ah Ulan Sevda (Şarkı Sözleri & Dinle)
8.Demet Akalın - Vereceksen Ver (Şarkı Sözleri & Dinle)
9.Demet Akalın - Bu Defa Son (Şarkı Sözleri & Dinle)
10.Demet Akalın - Cinayet (Şarkı Sözleri & Dinle)
11.Demet Akalın - Dürbün (Şarkı Sözleri & Dinle)
12.Demet Akalın - Rakipsiz (Şarkı Sözleri & Dinle)
13.Demet Akalın - Kaybedenler Kulübü (Şarkı Sözleri & Dinle)
14.Demet Akalın - Hürmetler (Şarkı Sözleri & Dinle)
15.Demet Akalın - Tabu (Şarkı Sözleri & Dinle)
16.Demet Akalın - Efeler (Şarkı Sözleri & Dinle)

Demet Akalın Damga Damga Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder