27 Nisan 2016

Sıla Can dostum (2016) Mürekkep Albümü Şarkıları & Sözleri


Can Dostum Sıla'nın yeni albümünde yeralan 9 numaralı şarkı. Daha çok aşk şarkıları seslendiren sanatçımız bu şarkısında sevilen kişiyimi can dostu olarak ifade ediyor yoksa dostlukla ilgili bir şarkı mu birlikte göreceğiz....şarkı sözleri eklenmiştir

Ah can dostum biliyor musun, hiç birşey bilmiyormuşum meğer
Mürekkeple ben bir olursam, giderilir sandım keder
İlk değil bu son değil, yanmıştım olmasaydın eğer

Daha köz içim ben bilemedim
Söz geçiremedim duy unut hiç söylemedim
Unutamıyorum ah denedim
x2

Boşluğa bağırıyorum olanca kuvvetimle boşluğa
Kimsesiz mağaralar gibi duruyorum ormanın ortasında

İlk değil bu son değil
Yanmıştım olmasaydın eğer

Daha köz içim ben bilemedim
Söz geçiremedim duy unut hiç
Söylemedim
Unutamıyorum ah denedim
x3
Sıla Can Dostum
Sıla Can Dostum
Sıla 2016 Mürekkep albümü şarkıları
1.Sıla - Mürekkep (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
2.Sıla - Afitap (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
3.Sıla - Engerek (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
4.Sıla - Münferit (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
5.Sıla - Yan Benimle (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
6.Sıla - Kurşun (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
7.Sıla - Bırak (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
8.Sıla - Musto (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
9.Sıla - Can Dostum (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
10.Sıla - Günaydın Sevgilim (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
11.Sıla - Ziyan (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
12.Sıla - Vay Vay Vay (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)
13.Sıla - Lacivert (Dinlemek ve Şarkı Sözleri için Tıklayınız)

Sıla en çok dinlenen şarkıları dinle(Can Dostum Şarkısı Eklenecek)

Sıla Can dostum (2016) Mürekkep Albümü Şarkıları & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder