23 Nisan 2016

Sibel Can - Benim Hayatım Şarkı Sözleri & Dinle


Sibel Can  Benim Hayatım şarkısı sözleri
Sibel Can 2016 yılında büyk bir çıkış yapacak gibi gözüküyor, sanatçımız bu yeni albümünde en sevilen arabesk şarkılarını seslendirmekte, zamanla dinleyicilerin tepkilerini sayfamıza aktarmaya çalışacağız...


Uzaktan görenler mesut sanıyor,
Bilmezler gözlerim hergün ağlıyor,
İçimde dinmeyen yaram kanıyor,
Bir meçhule döndü benim hayatım… x2

Geceyi yaşarım, doğmaz güneşim, x2
Zamansız küllendi yanan ateşim, x2
Yarına çıkar mı bilmem gidişim,
Mevsimsiz sarardı benim hayatım,
Zamansız sarardı benim hayatım…

Işıklar altında sönmüş gibiyim,
Dostların içinde yalnız biriyim,
Bilinmez yollara girmiş gibiyim,
Nerede bitecek benim hayatım… x2

Yorgunum, dertliyim, yürekten dayanmaz, x2
Mutsuzum desem de kimse inanmaz, x2
Maziyi ararım, böyle yaşanmaz,
Çekilmez çiledir benim hayatım,
Çekilmez çiledir benim hayatım…

Sibel Can Karışık şarkı listesi dinle (Benim hayatım şarkısı eklenecek)

Sibel Can - Benim Hayatım Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

1 yorum :

  1. arabesk şarkılaın en güzellerini sibel can sesiyle dinlemek ne güzel..

    YanıtlaSil