30 Nisan 2016

Tankurt Manas - Yiğenim Delir Şarkı Sözleri


Tankurt Manas "Yeğenim delir" şarkısı şarkı sözleri bu sayfamızda sunulmuş ayrıca şarkıyı dinleyebileceğiz videoda yanısıra iliştirilmiştir. Rap müzik 2016 örneklerinden olan ve ilginç müziği ile birlikte sözleri ilede dikkat çekekn şarkı için yorumlarınızı bekleriz...

Tankurt Manas Yiğenim Delir şarkı sözleri
Hiç böyle olmamıştım
Ruh ikizimi buldum sanmıştım
Tanrım affet ne olur
Kendimle çok savaştım

Diren, diren
Diren nereye kadar
Yolculuğu yoluna bakar

Ona aşkım diyesim var engel olamıyorum
Ne olur beni kurtar acılar çekiyorum
Dilediğim gibi onunla olamıyorum
Ama kalbimin sahibi bunu biliyorum

Koşa koşa gidesin var engel olamıyorum
Uğruna ölesim var kendim inanamıyorum
Dilediğim gibi sesine doyamıyorum
Ama kalbimin sahibi bunu biliyorum

Onunla yaşanan bu hisler hiç tanıdık gelmiyor
Yüreğimde hiç bilmediğim çiçekler açıyor

Diren, diren
Diren nereye kadar
Yolculuğu yoluna bakar

Ona aşkım diyesim var engel olamıyorum
Ne olur beni kurtar acılar çekiyorum
Dilediğim gibi onunla olamıyorum
Ama kalbimin sahibi bunu biliyorum

Koşa koşa gidesin var engel olamıyorum
Uğruna ölesim var kendim inanamıyorum
Dilediğim gibi sesine doyamıyorum
Ama kalbimin sahibi bunu biliyorum

Tankurt Manas Yiğenim Delir şarkısı dinle

Tankurt Manas - Yiğenim Delir Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder