26 Nisan 2016

Fettah Can (2016) Olan Bize Oldu Şarkı Sözleri & Dinle


Fettah Can Yeni albümü içerisinde bulunan olan bize oldu şarkısının şarkı sözleri şarkı çıktıktan sonra sayfamıza eklenmeye çalışılacak. Şuan sanatçımızın popüler şarkılarının bulunduğu listeyi paylaşıyoruz...

Fettah Can Olan bize oldu şarkı sözleri

İstesende, istemesen de
Benim suçum hiç yok desen de
Aklından gelip geçmesem de
olan sana, olan bana, olan Bize oldu
Olan Bize oldu

 Fettah Can Sen En Çok Aşksın Albümü Şarkıları
1.Fettah Can - Sen En Çok Aşksın
2.Fettah Can - Olan Bize Oldu
3.Fettah Can - Bahardan Kalma
4.Fettah Can - Dipsiz Kuyu
5.Fettah Can - Delirme
6.Fettah Can - Hayata Merhaba De
7.Fettah Can - Ben Söyledim Sen Anla
8.Fettah Can - Sağanak Gibi
9.Fettah Can - Yalan Bu Dünya
10.Fettah Can - Kalbime Güvendim


Fettah Can Populer şarkıları dinle - Olan bize oldu şarkısı eklenecek

Fettah Can (2016) Olan Bize Oldu Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder