26 Nisan 2016

Yıldız Tilbe Oynat (2016) Şarkı Sözleri & Oynat Dinle


Yıldız Tilbe Oynat 2016 şarkısı şarkı sözleri ve şarkının dinlenebilceği video aşağıda sunulmuştur..

Yıldız Tilbe 2016 Oynat şarkı resmi
Yıldız Tilbe 2016 Oynat şarkısı
 Yıldız Tilbe Oynat şarkısı şarkı sözleri
Oynat çatlat
Oynat kimle dans ediyorsun

Korktum kaçmadan
Boş konuşmadan
Senden bıkmadan
Anlatamadan

Çok vurulmuştum
Canım olmuştun
Aşkla dolmuştum
Senle sarhoştum

Kal kal kal kal dedim
Şimdi olmaz dedin
Beyaz gömlek giydin
Çıkarken öpmedin

Küt küt küt kalbim
Güm güm güm gönlüm

Oynat kimle dans ediyorsun
Çatlat görürsem biliyorsun
Oynat kimle dans ediyorsun
Çatlat görürsem biliyorsun
Oynat çatlat
Oynat kimle dans ediyorsun

Aşk aromalım
Alaka soslum
Sonsuz cazibem
İster her zerrem

Ağlattın beni
Çok üzcem seni
Yemek yapmıycam
Ayrı uyucam

Kal kal kal kal dedim
Şimdi olmaz dedin
Beyaz gömlek giydin
Çıkarken öpmedin

Küt küt küt kalbim
Güm güm güm gönlüm

Oynat kimle dans ediyorsun
Çatlat görürsem biliyorsun
Oynat kimle dans ediyorsun
Çatlat görürsem biliyorsun
Oynat çatlat
Oynat kimle dans ediyorsun

Yıldız Tilbe karışık listesi dinle - Oynat şarkısı eklenmiştir
Eskiden şöyle şeyler yazmıştık..
Yılın bomba şarkıları belki Yıldız Tilbe'den gelecek... Yaptığı çalışmalarla herzaman adından sözettiren değerli sanatçı adını da sevenleri ile paylaştığı Oynat şarkısıyla gönülleri fethedecek mi?
Oynat şarkısı acaba neyi anlatıyor akla gelenlerden bazıları;
Kafayı oynat
Gövdeyi oynat
Oynat(Kandır), bakalım Yıldız Tilbe'nin 2016 yeni şarkısının konusu bunlardan birimi yoksa değişik bir anlamda mı olacak?

Şarkıyla ilgili gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğiz...

Yıldız Tilbe 2016 Albüm Şarkıları
1.Yıldız Tilbe - Oynat 
2.Yıldız Tilbe - Yetmezdi Zaten

Yıldız Tilbe Oynat (2016) Şarkı Sözleri & Oynat Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder