10 Nisan 2016

Asi Styla - Depresyon (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


Asi Styla 2016 Depresyon Şarkısı Şarkı Sözleri
Ben hayata sallanan bi gayri zardım ezelden
Duygularımı çaldırlar yenik düşerken anne ben
Bir kadın var hayatımda melek sandı her gören
Bir tat almadım hayattan bir melek mi tek neden

Bügün de aynıyım (yeah) bugün de ayrı
Hicbir şey değişmemiş ki giderken de sonbahardı
Ondan ayrı kaç yıl oldu sordum hala aynı
Geçenlerde baktım aynaya yüzüm bi farklı

Dişlerim döküldü saçlarım beyazla taranmış
Gözlerim güzel bakar da göz altlarım morarmış
Hangi madde söyle böyle aşkı kadar zararmış
Tamam kader var kader de kader senle boyanmış

Ay güzel güneş güzel de sanma senle eşdeğer
Sen gülünce melekler semada sanki dans eder
Nurcemalin bır gorünse öldürmez felç eder
Bir bahçeden geçsen inan çiçekler biyat eder

Kalbim aşka düştü amma sorgusuz ve nedensiz
Ben bu kalbe ceza verdim artık atma habersiz
Sen kokan bu ciğerlerim sanma senle tertemiz
Sen bulaştı boyle oldu yoksa bende yok nefis

Kalbime söz geçmiyor ki densiz
Sen gittin buralar sensiz
Sensizken buralar çok sessiz
Ben gözünde bu kadar mı değersiz

Bugün kalem kırdı gonlüm aşk yolunda mühebbet
Bir yalandan ibaretmıs aşk denilen muhabbet
Ben içimde işledim bi faili meçhul cinayet
Tüm detaylar gizli kaldı saklı kaldı bir ceset

Bi katilim ben aslında türlü türlü olaylar
Hiçbir görgü tanıgı yoktu yok goren ve duyanlar
Ben bir şizofrendim evet hayallerle yaşlanan
Cok guzel dunyam var Bakırköy’de dışlanan

Piskolojik sorunlarım çoğaldıkca çoğaldım
Bir kadından önce sanma berbat hayatım
Tedaviler gördum onca yoktu bende bir tanım
Onca iğneler yedim sakat kaldı bir yanım

Kalbime söz geçmiyor ki densiz
Sen gittin buralar sensiz
Sensizken buralar çok sessiz
Ben gözünde bu kadar mı değersiz

Asi Styla 2016 Depresyon Şarkısı Dinle
 

Asi Styla - Depresyon (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder