06 Nisan 2016

Atiye İnşallah Canım Ya (2016) Şarkı Sözleri & Dinle


 Atiye İnşallah Canım Ya Şarkı sözleri eklenmiştir...

Sabah uyanıp dönerken yatağında
Beni özle hiç sebepsiz
Öylesine bakarken ona buna beni özle
İşsiz işsiz

Akşam eve giderken yada yolda yürürken mesteliksiz
Beni ne kadar sevemediğini hatırla yeteneksiz
Kalbin aşkta çok beceriksiz

Belki bir gün buluşuruz yine beni
Özle beni inşallah canım ya
Başka biri unutturur beni bekle tabi
İnşallah canım ya

Saçlarıma ay ışığı vururken özle beni
Mutluluğu ararken herkes gibi bekle beni

Atiye İnşallah Canım Ya şarkısı dinle
Atiye İnşallah Canım Ya şarkısı için önce şarkının kayıtları sonra şarkı tanıtım resimleri ile birlikte klibini hazırlıyor gözükmekte bakalım cıvıl cıvıl bir şarkı çıkacak mı?

 Şarkının tanıtımı ve albümde kullanılacak video paylaşılmış ve şarkının bugünden itibaren radyolarda dinlenebileceği duyurulmuştur, yine duyuruda belirtildiğine göre yakın zamanda digital ortamlarda da şarkı sunulacak... Sabırsızlıkla bekliyoruz....

Atiye İnşallah Canım Ya (2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder