25 Nisan 2016

Aynur Aydın - Ninni feat Belçin Bilgin Şarkı Sözleri & Dinle


Aynur Aydın Ninni şarkısı şarkı sözleri aşağıdadır;

Bir veda yetse keşke bitirmeye,
Bir defada unutabilse insan,
Ne kazandık biz ne de kaybettik,
Gördün mü bak, tek galib aşk hep,

Yapamazsın hayır diyemezsin
Geceler şahit sen bendim, ben sendim

Tuzla buz olsa bile
Kalbimin yine de sevmeye gücü var
Çocukken öğrendiğimiz her masalın bize
Mutluluk sözü var...
Bitemez böyle ee
Daha bebek aşk ee..
Birçok hareketli şarkı olan sanatçımız bu şarkısında sakin müziği ile dikkat çekiyor. Belgin Bilgin ile beraber çalışılan Ninni şarkısında aşkı unutmaya dair sözler sarfedilmiş belki bu kendini uyutma kandırma şeklinde görüldüğünden şarkının adı ninni olarak seçilmiştir. Şarkı sunulup tüm şarkı sözlerini eklediğimizde buna karar verebileceğiz...

Aynur Aydın Emanet Beden albümündeki şarkılar
1.Aynur Aydın - Emanet Beden
2.Aynur Aydın - Diğer Yarın
3.Aynur Aydın - Bi Dakika
4.Aynur Aydın - Çok Tatlı
5.Aynur Aydın - Ninni feat Belçin Bilgin
6.Aynur Aydın - Geri Dön
7.Aynur Aydın - Damla Damla
8.Aynur Aydın - Anlatma bana
9.Aynur Aydın - Günah Sevap
10.Aynur Aydın - Yasak Aşk
11.Aynur Aydın - Bi Dakika (İskender Paydaş Versiyon)
12.Aynur Aydın - Anlatma Bana (Moh Denebi Versiyon)

Aynur Aydın - Çok Tatlı şarksı dinle (Teaser ve karışık liste mevcut)

Aynur Aydın - Ninni feat Belçin Bilgin Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder