25 Nisan 2016

Aynur Aydın - Geri Dön (2016) Şarkısı Dinle & Sözleri


 Aynur Aydın  Geri Dön 2016 albümü şarkılarınan birisi. Şarkı sözlerinin şuan için sunulanından anlışıldığına göre sevgilisine hitaben yazılan bir şarkı... Bu şarkıda müzikten çok ses ve söz ön plana çıkacakmış gibi gözüküyor....

Kırmışım dökmüşüm ben aslında biliyorum herkesi
Zannettim kendimi bende dünyanın merkezi

Kumdan kalelerim var bak
Yıkılmaya mahkum hepsi
İçimde büyürlerdi hep, sevgilimin sesi
Ne olur, geri dön...

Kumdan kalelerim var bak
Yıkılmaya mahkum hepsi
İçimde biryerlerdi hep sevgilimin sesi
Ne olur, geri dön..

İstedim bekledim ben aşkı, gelmeli kendisi
Hapsettim kalbimi burada, gururumun vergisi


Aynur Aydın Emanet Beden albümündeki şarkılar
1.Aynur Aydın - Emanet Beden
2.Aynur Aydın - Diğer Yarın
3.Aynur Aydın - Bi Dakika
4.Aynur Aydın - Çok Tatlı
5.Aynur Aydın - Ninni feat Belçin Bilgin
6.Aynur Aydın - Geri Dön
7.Aynur Aydın - Damla Damla
8.Aynur Aydın - Anlatma bana
9.Aynur Aydın - Günah Sevap
10.Aynur Aydın - Yasak Aşk
11.Aynur Aydın - Bi Dakika (İskender Paydaş Versiyon)
12.Aynur Aydın - Anlatma Bana (Moh Denebi Versiyon)

Aynur Aydın - Geri Dön dinle

Aynur Aydın - Geri Dön (2016) Şarkısı Dinle & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder