25 Nisan 2016

Aynur Aydın Günah Sevap Şarkısı Dinle & Şarkı Sözleri


 2015 yılında klibi oluşturulan Günah Sevap isimli şarkı Aynur Aydın'ın 2016 yeni albümü şarkıları içerisinde de yerini almaktadır. 30 milyon sınırına yaklaşmış olan şarkı için birçok güzel yorum yapılmış ve Eurovision şarkısına Aynur Aydın ile katınılması gerektiği belirtilmiştir....

Aynur Aydın Günah sevap şarkı sözleri

Kapandı bendeki aşk defterleri
Alacak verecek yok bu hesapta
Tek sen varsın artık inan ki
Hem günahta hem sevapta

Bir deli rüzgar esince senden
Başımdan alıyorsun aklımı
Kalp seni sevdi seveli
Yenilerini kendime yasakladım

Yasakları hiç sevmem aslında
Ama bozdun sen kuralları
İşte böyle bazen bir kalpte taşır
Yık artık duvarları

Sıcak olurdu şimdi seninle
Uzansak şöyle boylu boyunca
Zaman dururdu akmaz olurdu
Sen bana ben sana doyunca

Kapandı bendeki aşk defterleri
Alacak verecek yok bu hesapta
Tek sen varsın artık inan ki
Hem günahta hem sevapta

Aynur Aydın Emanet Beden albümündeki şarkılar
1.Aynur Aydın - Emanet Beden
2.Aynur Aydın - Diğer Yarın
3.Aynur Aydın - Bi Dakika
4.Aynur Aydın - Çok Tatlı
5.Aynur Aydın - Ninni feat Belçin Bilgin
6.Aynur Aydın - Geri Dön
7.Aynur Aydın - Damla Damla
8.Aynur Aydın - Anlatma bana
9.Aynur Aydın - Günah Sevap
10.Aynur Aydın - Yasak Aşk
11.Aynur Aydın - Bi Dakika (İskender Paydaş Versiyon)
12.Aynur Aydın - Anlatma Bana (Moh Denebi Versiyon)
Aynur Aydın - karışık listesi dinle

Aynur Aydın Günah Sevap Şarkısı Dinle & Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder