25 Nisan 2016

Aynur Aydın - Anlatma Bana (Moh Denebi Versiyon) Dinle & Sözleri


Aynur Aydın 2016 albümü Anlatma bana şarkısı iki versiyon şeklinde sunulmuştur. Bu şarkı gibi şimdi etrafı kasıp kavuran Bi dakika şarkısıda iki versiyon şeklinde hazırlanmıştır, bu da bizim için bu albümdeki en iyi şarkılardan bir diğerinin Anlatma bana şarkının olduğunu gösteriyor. Zaten sunulmuş olan teaser'den görülmektedir ki 2016 yılının en duygusal ve dillerden dillere dolaşacağı bir şarkı yolda...


Aynur Aydın Anlatma Bana şarkısı sözleri

Bugün yanımda sen olmalısı
Nasılsın diye sen sormalısın
Gördüğüm en kötü rüyayı bile
Birtanem sen hayra yormalısın

Anlatma bana, benden sana...
Aynur Aydın Emanet Beden albümündeki şarkılar
1.Aynur Aydın - Emanet Beden
2.Aynur Aydın - Diğer Yarın
3.Aynur Aydın - Bi Dakika
4.Aynur Aydın - Çok Tatlı
5.Aynur Aydın - Ninni feat Belçin Bilgin
6.Aynur Aydın - Geri Dön
7.Aynur Aydın - Damla Damla
8.Aynur Aydın - Anlatma bana
9.Aynur Aydın - Günah Sevap
10.Aynur Aydın - Yasak Aşk
11.Aynur Aydın - Bi Dakika (İskender Paydaş Versiyon)
12.Aynur Aydın - Anlatma Bana (Moh Denebi Versiyon)
Aynur Aydın Anlatma Bana teaseri ve sevilen şarkıları dinle

Aynur Aydın - Anlatma Bana (Moh Denebi Versiyon) Dinle & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder