07 Nisan 2016

Serdar Ortaç Suat Aydoğan Harap (2016) Şarkısı Dinle & Sözleri


Serdar Ortaç Suat Aydoğan Harap şarkısı şarkı sözleri tanıtım videosu ile birlikte sunulmuştur, bizde bunları sayfamıza ekledik, şarkı tümden çıktığında tüm şarkı sözleri ile birlikte şarkının dinlenebileceği videoyuda playliste eklemeye çalışacağız...

Şarkı ve şarkı sözleri eklendi...

Serdar Ortaç Harap şarkısı şarkı sözleri

Ben gidiyorum, korkma sen yaralı ceylan.
Tut elimi, tut son defa.
Ne zaman bitecek aşk acısı?
Neyin izleri bu, ne yarası?
Hadi dön bebeğim, meleğim.
Etrafım harap, içim harap.

Aşk acısı benim, yarası benim.
Tadını sen al, ben hiç alamam.
Yaralı gözüm, dön iki gözüm.
Bana geri dön, sana kıyamam.
Niye kanasın, kime yarasın?
Sen unutasın.
Meleğimi verin, ben unutamam.

Serdar Ortaç Harap şarkısı resmi
Serdar Ortaç Harap

2016 yılının ortalarına doğru yeni albümünü sevenleriyle buluşturmaya hazırlanan ünlü sanatçı Serdar Ortaç Harap şarkısı için hazırlanmış olan lansıman fotoğrafını yayınladı. Albümü ve şarkıları ile ilgili rüportaj veren sanatçımızın  röportajına aşağıdaki video penceresinden ulaşabilirsiniz....

Serdar Ortaç 2016 Gıybet Albümü şarkıları
1.Serdar Ortaç - Gıybet (Şarkı sözleri ve dinlemek için tıklayınız..)
2.Serdar Ortaç - Fakir (Şarkı sözleri ve dinlemek için tıklayınız..)
3.Serdar Ortaç - Abi (Şarkı sözleri ve dinlemek için tıklayınız..)
4.Serdar Ortaç - Sulu Göz (Şarkı sözleri ve dinlemek için tıklayınız..)
5.Serdar Ortaç - Çakal (Şarkı sözleri ve dinlemek için tıklayınız..)
6.Serdar Ortaç - Sultan (Şarkı sözleri ve dinlemek için tıklayınız..)
7.Serdar Ortaç - Harap (Şarkı sözleri ve dinlemek için tıklayınız..)
8.Serdar Ortaç - Kalleş (Şarkı sözleri ve dinlemek için tıklayınız..)
9.Serdar Ortaç - Yarım Gitti (Şarkı sözleri ve dinlemek için tıklayınız..)
10.Serdar Ortaç - Tatlı Belam (Şarkı sözleri ve dinlemek için tıklayınız..)

 Serdar Ortaç listesi dinle (Harap şarkısı eklenecek)

Serdar Ortaç Suat Aydoğan Harap (2016) Şarkısı Dinle & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

1 yorum :

  1. Serdar ortac bu sarkisi ile diger sarkicilari sanatci bozuntularini harap edecek

    YanıtlaSil