01 Nisan 2016

Bergüzar Korel - El Gibi Şarkı Sözleri & Şarkısı Dinle


Bergüzar Korel - El Gibi Şarkı Sözleri & Şarkısı Dinle

Ne bir ses ne de haber
Gelmiyor artık senden
Öylece kalakaldım da
Deli hasretimle ben

Bir yabancı selamın ile
Hüzünlere daldım
Kendi ellerimle ben beni
Kederlere saldım

Sonunda bir oyuncak
Kara sevda aldım senden
Yani degişmedim hala
Öyle biraz çocuk kaldım

Yok öyle el gibi durma
Gül biraz sana gülmeler yaraşır
Yok öyle güz gibi soğuk olma
Güz ayrılık taşır..

Bergüzar Korel  El Gibi Şarkısı Dinle (Eklenecek)



Bergüzar Korel 2016 Albümü Şarkıları Dinle & Şarkı Sözleri
 01. Bergüzar Korel - Kaybolan Yıllar (Şarkı Sözleri & Dinle)
02. Bergüzar Korel - Güllerim Soldu
(Şarkı Sözleri & Dinle) 
03. Bergüzar Korel - Aldatıldık (Şarkı Sözleri & Dinle) 
04. Bergüzar Korel - El Gibi (Şarkı Sözleri & Dinle) 
05. Bergüzar Korel - Büklüm Büklüm (Şarkı Sözleri & Dinle) 
06. Bergüzar Korel - İzmir'in Kızları (Şarkı Sözleri & Dinle) 
07. Bergüzar Korel - Küçüğüm (Şarkı Sözleri & Dinle) 
08. Bergüzar Korel - Kaç Yıl Geçti Aradan (Şarkı Sözleri & Dinle) 
09. Bergüzar Korel - Şarkı Söylemek Lazım (Şarkı Sözleri & Dinle) 
10. Bergüzar Korel - Kaçın Kurası (Şarkı Sözleri & Dinle) 
11. Bergüzar Korel - Seni Gidi Vurdumduymaz (Şarkı Sözleri & Dinle) 
12. Bergüzar Korel - Hayat Sana Teşekkür Ederim (Şarkı Sözleri & Dinle)

Bergüzar Korel - El Gibi Şarkı Sözleri & Şarkısı Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder