01 Nisan 2016

Bergüzar Korel Güllerim Soldu Şarkı Sözleri & Şarkısı Dinle


Bergüzar Korel  Güllerim Soldu Şarkı Sözleri

Güllerim soldu kaldırımlarda
Gonca yüklü dallarıma ayaz vurdu
Demlerim oldu son akşamlarda
Bir nefeslik duraklarda çiçek açtım

Bir tek sana güvenmiştim
Öncem yoktu, sonram yoktu
Soyundum, sevinç giyindim
Sevinmek sanki bir suçtu

Hani her şeyindim ben senin
Hani kor dudaklındım
Hani karlarda açan çiçektim
Vazgeçilmezdim

Bergüzar Korel  Güllerim Soldu Şarkısı Dinle



Bergüzar Korel 2016 Albümü Şarkıları Dinle & Şarkı Sözleri
 01. Bergüzar Korel - Kaybolan Yıllar (Şarkı Sözleri & Dinle)
02. Bergüzar Korel - Güllerim Soldu
(Şarkı Sözleri & Dinle) 
03. Bergüzar Korel - Aldatıldık (Şarkı Sözleri & Dinle) 
04. Bergüzar Korel - El Gibi (Şarkı Sözleri & Dinle) 
05. Bergüzar Korel - Büklüm Büklüm (Şarkı Sözleri & Dinle) 
06. Bergüzar Korel - İzmir'in Kızları (Şarkı Sözleri & Dinle) 
07. Bergüzar Korel - Küçüğüm (Şarkı Sözleri & Dinle) 
08. Bergüzar Korel - Kaç Yıl Geçti Aradan (Şarkı Sözleri & Dinle) 
09. Bergüzar Korel - Şarkı Söylemek Lazım (Şarkı Sözleri & Dinle) 
10. Bergüzar Korel - Kaçın Kurası (Şarkı Sözleri & Dinle) 
11. Bergüzar Korel - Seni Gidi Vurdumduymaz (Şarkı Sözleri & Dinle) 
12. Bergüzar Korel - Hayat Sana Teşekkür Ederim (Şarkı Sözleri & Dinle)

Bergüzar Korel Güllerim Soldu Şarkı Sözleri & Şarkısı Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder