04 Nisan 2016

Murat Boz Janti (2016) Şarkı Sözleri & Janti Dinle


Murat Boz merakla beklenen 2016 albümü Janti'de bulunan ve aynı isme sahip Janti şarkısının şarkı sözleri;

Gözü karaydı, siyahtan kömürdü,
silahtı vururdu, delerdi tek bakışta
yürüyünce saatler dururdu
zamanmış mekanmış dünya kimin umrunda

Ah be gülüm sana benden
Nasıl janti mi yar olur
Sen beni ittin bilemezsin kendimden geçtim
Gelemem kendime yar
Gelemem kolay kolay
O zaman gel yanımda kal
Gel de bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Beni tanırsın
Bir kere sevdim yanarım aşkım adına
Ve bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Başım önde kapına geldim
Yalanı da gör arada açı kuluna

Teni kardı beyazdı sıcaktı
Yanımdan geçince nasıl gül kokardı
Saçlar uçardı ipince savursa uzaktan
Yüzümde kıyamet kopardı

Ah be gülüm sana benden
Nasıl janti mi yar olur
Sen beni ittin bilemezsin kendimden geçtim
Gelemem kendime yar
Gelemem kolay kolay
O zaman gel yanımda kal
Gel de bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Beni tanırsın
Bir kere sevdim yanarım aşkım adına
Ve bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Başım önde kapına geldim
Yalanı da gör arada açı kuluna Murat Boz Janti şarkısı dinle; 


Murat boz janti
Murat Boz janti resmi

Murat Boz Janti (2016) Şarkı Sözleri & Janti Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder