01 Nisan 2016

Demir Demirkan Şah damarımdan (2016) Şarkı Sözleri & Şarkısı Dinle


Demir Demirkan Şah damarımdan isimli şarkısı ile 2016 yılının nisan ayında sevenlerine merhaba dedi..Şarkı birkaç bölümden oluşuyor gibi gözüküyor... Çıkmadan bu can bırakmam seni kadın, çıkmadan bu can... nakaratı ve müziği şarkıyı en çok dinlenen şarkılara taşıyacağa benziyor...


Demir Demirkan Şah damarımdan şarkısı dinle(Şarkı şarkı sözleriyle hazırlanmış video klibiyle eklenmiştir.)

Demir Demirkan Şah damarımdan şarkı sözü
Yüzükoyun çırılçıplak, bozkır gibi
Sırtından bir kızılırmak
Bukle Bukle
Geziyorum usulden kadifeden o tenini
Bir kaşifim bir divane
Buse Buse

Şah damarımdan
atıyor ismin nabzımdan
Tam yarasından
çiziyor sevdan yüreğimden
çok derininden yakıyor ismin nefesimden
Kalın olduğundan taşıyor sana dokunmadan

Bırakmam seni kadın

Yeminimi bozdum

Çık-ma-dan bu can
Bırakmam bırakmam seni
Bırakmam bırakmam seni Kadın

Çıkmadan bu can

Suskunum dağlarında mecnun misali
Kaptırıp gittim ruhunun ışığına
Urunda yok olamanın vefat ettiği
Aldandım gönül senin çağrına

Şah damarımdan
atıyor ismin nabzımdan
Tam yarasından
çiziyor sevdan yüreğimden
çok derininden yakıyor ismin nefesimden
Kalın olduğundan taşıyor sana dokunmadan

Bırakmam seni kadın
Yeminimi bozdum
Çık-ma-dan bu can
Bırakmam bırakmam seni
Bırakmam bırakmam seni Kadın

Çıkmadan bu can

Demir Demirkan Şah damarımdan (2016) Şarkı Sözleri & Şarkısı Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder