25 Aralık 2016

Zerrin Özer Anılar Şarkı Sözleri Ahmet Sekçuk İlkan 2017 Albümü Şarkıları


Zerrin Özer Ahmet Selçuk İlkan 2017 40.Yıl Unutulmayan Şarkılar 1 albümü için "Anılar" şarkısını seslendirmiştir. Şarkı sözleri aşağda bulunan Anılar şarkısı dinleyicilerin büyük beğenisini kazanmıştır.

Bildiğimiz birçok şarkıda imzası bulunan şarkı sözleri yazarı Ahmet Selçuk İlkan için sanatçı dostları proje albümünü oluşturmuş ve Zerrin Özer'de Anılar şarkısı ile bu albüme katkısını sağlamıştır.

Ahmet Selçuk Albümü 2017 Zerrin Özer Anılar sözleri
Ahmet Selçuk Albümü 2017 Zerrin Özer Anılar sözleri
2 Cd'den oluşan albümde 30 şarkı yeralmakta ve Türkiye'nin en popüler sanatçılarınının büyük bir kısmı bu albümde olmaktan büyük mutluluk duymaktalar. Biz dinleyenler de hem bildiğimiz hem sevdiğimiz güzel şarkıların değişik seslerle sunulmasından mutluluk duyuyoruz. Hem dayanışma kültürünün henüz bitmemesi bizleri sevindiriyor.

Hem şarkıları dinleyerek, satın alarak, etrafınızda bu albüm ve şarkılar hakkında konuşarak bu güzel albümün duyulmasına katkı sağlayabilirsiniz.

Albümde bulunan diğer şarkıların listesi sayfanın ilerleyen kısımlarında bulunmaktadır.

Zerrin Özer Anılar Dinle

Şuan Coşkun Sabah sesi ile sunulan video mevcuttur yakın zamanda Zerrin Özer sesiyle sunulacak videoyu eklemeye gayret edeceğiz.

Zerrin Özer Anılar Şarkı Sözleri

Bu Akşam İçimde Hüzün Var
Gözümde Canlandı Anılar
Ağlamak Istiyorum, Haykırmak Istiyorum
Bu Akşam Içimde Hüzün Var

Sensiz Geçmiyor Bu Akşamlar
Gönlümde Dinmiyor Arzular
Kavuşmak Istiyorum, Sarılmak Istiyorum
Bak Bizi Bekliyor Anılar

Anılar, Anılar, Simdi Gözümde Canlandılar
Anılar, Anılar, Beni Bu Akşam Ağlattılar

Benden Uzak Durma Ne Olur
Bu Kalbi Sensiz Taşıyamam
Artık Benim Olmasan Bile
Seni Görmeden Yaşayamam

Yüzünü Görmeliyim
Sesini Duymalıyım
Anıları Yaşamalıyım

Anılar, Anılar, Simdi Gözümde Canlandılar
Anılar, Anılar, Beni Bu Akşam Ağlattılar

Zerrin Özer Anılar Şarkı Sözleri Ahmet Sekçuk İlkan 2017 Albümü Şarkıları Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder