05 Aralık 2016

Allame Anakronik Albümü Şarkıları Şarkı Sözleri


Allame "Anakronik" albümü snippeti yayınlandı aşağıda bulabilirsiniz...
Allame yeni albümü Anakronik'i 13.01.2017 tarihinde çıkaracağını duyurdu. Bu Senin Ellerinde,Bir Dakika, Allame Sendromu, Fare Kapanı,Hayalin Yeri Yok gibi milyonlarca dinlenen ve dinleyenlerin gönlünde yer eden şarkılara sahip olan Allamenin yeni albümü merak ve sabırsızlıkla bekleniyor.

Allame Anakronik Albümü şarkı sözleri
Allame Anakronik Albümü Şarkıları
Allame yeni albümü şarkıları olarak 14 şarkı oluşturmuş ve albümün bütün beatleri Allema tarafından yapılmış. Mix mastering işlerinide Kupa A yapmış. Sanatçımızın sosyal medya hesabında ön sipariş vererek imzalı ve dev posterli Anakronik albümüne sahip olma imkanı duyurulmuştur.

Allame Anakronik albümü ile ilgili tanıtımı, albüm resmi, şarkıları ve şarkı sözleri bilgileri geldiğinde sayfamızı güncellemeye çalışacağız...

Allame Şarkıları Dinle ( Anakronik Albümü Şarkıları Eklenecek)

Allame Anakronik Albümü Şarkıları Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

1 yorum :

  1. Allame Şehir:
    Allame:
    Zor gülüyor yüzüm askıda gitme diyor
    bana şehir hep gizleniyor
    kara gök yüzü zerkediyor acılar beni(X2)

    Çilem ben içim dışım dert kadehler savruluyor
    30 yıllık öfkeyim görüntüler karıncalanıyor
    keşkeler nüfusahlar gururu tırmalıyor
    geçen zaman selviden bir yar durma saçlar yol

    gün bela gece huzur için tek sermayem
    çoktan unuttum geçmişi fakat yumruklar sert halen
    yazabilmek cesaret insan için umut rezalet
    eksilerini çıkar hayatın ne kalır hesab et

    mesafeler fiziksel jargon insani telaşlar
    bu radyo aktif topraktan bir aitlik yok başka
    beyazlar aldı başını gitti var olduğum bu evren
    çatık kaşlı kirli yüzümü karlı dumanlar okşar

    intihar tek şatlık kuşku 15 dakika dert
    iştahın acımasından cehennem dört metrekare bir yer
    bu ateş düştüğünden fazla yaktı
    sana şeref ve banada sağlık versin ölmeden hayat bir kez

    Zor gülüyor yüzüm askıda gitme diyor
    bana şehir hep gizleniyor
    kara gök yüzü zerkediyor acılar beni(X2)

    Ados:

    Beşerin ellerinde leşe dönüştü neşem
    gönül kayın meşe vakit geber diye geçer
    sen her sabah umuda gebe
    hududa bak elini uzattığına değmez hedef

    kasvete gel taze benliğin vuruldu tam tepede
    bizde çok gülerdik düşüne düşmeden önce
    gerçekle acıyı buluşturup öpüştürmeden önce
    bak abine hep ince zamanı gelince

    zararı derinden kararı tecrübeyle sabit art niyetince
    sırtımda bıçak koleksiyonum gecem pare pare
    zihnimde insan hikayeleri birbirinden lanet
    distopyamda hayattasın gelde şimdi şükret

    geçmişinle hesaplaşta gelecek için küfret
    bak abim hayat tatlı değil çatık kaşlı
    beni gençliğimde görcektiniz şimdi tadım kaçtı
    şeytanlar uzun saçlı günahlarımı saçtım önüne
    topla bundan evlası yok uykuların kaçsın.

    Allame:
    Zor gülüyor yüzüm askıda gitme diyor
    bana şehir hep gizleniyor
    kara gök yüzü zerkediyor acılar beni(X2)

    YanıtlaSil