19 Aralık 2016

Gökhan Keser Beni Özledin Mi Şarkı Sözleri


Gökhan Keser Beni Özledin Mi Şarkı Sözleri

Gökhan Keser'in, DMC etiketiyle yayınlanan "Beni Özledin Mi" isimli tekli çalışmasıyla en çok dinlenilenler arasına girmeye aday. Şarkı sözleri ve video klibi bu sayfammızda yeralmaktadır.


Gökhan Keser Beni Özledin Mi Şarkı Sözleri

Baktım Ki Son Günlerde
Beni Hiç Takmıyorsun
Arayıp Sormuyo Mesajda Atmıyo
Yüzüme Bakmıyosun

Belli Ki Son Günlerde
Halini Görmüyorsun
Seni Çok Özledim Arayıcam Sevgilim
Dediğin De Dönmüyorsun


Beni Özledin Mi
Din Mi Din Mi Söyle

Hadi Özledin Mi
Din Mi Din Mi Söyle

Kime Sarılıyorsun
Kim Yatıyor Göğsünde
Tahttan indirildik Mi
Kim Oturuyor Yerimde

Beni Özledin Mi
Din Mi Din Mi Söyle

Hadi Özledin Mi
Din Mi Din Mi Söyle

Kime Sarılıyorsun
Kim Yatıyor Göğsünde
Tahttan indirildik Mi
Kim Oturuyor Yerimde

Gökhan Keser Beni Özledin Mi Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder