24 Aralık 2016

Ümit Besen Tövbekar Şarkı Sözleri


Ümit Besen 2017 yılına "Tövbekar" şarkısını seslendirerek giriyor. Değerli sanatçı Ahmet Selçuk İlkan için hazırlanan proje albümde yeralan duayen sanatçımız ayrıca 2016 yılında  Pamela ile birlikte Seni Unutmaya Ömrüm Yeter mi? şarkısını seslendirmiş ve büyük ses getirmişti. Şarkı sözleri sayfamızın ileri kısımlarında yayınlanan Tövbekar şarkısıylada çok dinlenenler arasına girebilecek mi diye merak ediyoruz.

Ümit Besen Tövbekar Dinle

Şimdilik Ferdi Tayfur seslendirmesi mevcut yakın zamanda Ümit Besen yorumu eklenecek

Ümit Besen Tövbekar Şarkı Sözleri

Genç Yaşımda Yıktı Beni Kederler
Kendi Kaderime Sitemkar Oldum
Genç Yaşımda Yıktı Beni Kederler
Kendi Kaderime Sitemkar Oldum

Ağlayan Sonunda Güler Dediler
Ömrümce Gülmedim Isyankar Oldum
Ağlayan Sonunda Güler Dediler
Ömrümce Gülmedim Isyankar Oldum

Sevgilim Akıttım Hep Gözyaşımı
Aşk Diye Dağlara Yazdım Adımı
Ölmeden Diktirdim Mezar Taşımı
Sonunda Sevmeye Tövbekar Oldum

Sevgilim Akıttım Hep Gözyaşımı
Aşk Diye Dağlara Yazdım Adımı
Ölmeden Diktirdim Mezar Taşımı
Sonunda Sevmeye Tövbekar Oldum

Anladım Hayatın Bütünü Rüya
Dostluklar Yalanmış Sevgiler Riya
Anladım Hayatın Bütünü Rüya
Dostluklar Yalanmış Sevgiler Riya
Kızdım Getirene Beni Dünyaya
Anama Babama Isyankar Oldum

Kızdım Getirene Beni Dünyaya
Anama Babama Isyankar Oldum
Sevgilim Akıttım Hep Gözyaşımı
Aşk Diye Dağlara Yazdım Adımı
Ölmeden Diktirdim Mezar Taşımı
Sonunda Sevmeye Tövbekar Oldum

Sevgilim Akıttım Hep Gözyaşımı
Aşk Diye Dağlara Yazdım Adımı
Ölmeden Diktirdim Mezar Taşımı
Sonunda Sevmeye Tövbekar Oldum

Sevgilim Akıttım Hep Gözyaşımı
Aşk Diye Dağlara Yazdım Adımı
Ölmeden Diktirdim Mezar Taşımı
Sonunda Sevmeye Tövbekar Oldum

Sevgilim Akıttım Hep Gözyaşımı
Aşk Diye Dağlara Yazdım Adımı
Ölmeden Diktirdim Mezar Taşımı
Sonunda Sevmeye Tövbekar Oldum
Sonunda Sevmeye Tövbekar Oldum

Ümit Besen Tövbekar Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder