24 Aralık 2016

Halil Sezai Unutmak İstiyorum Şarkı Sözleri


Halil Sezai 2016 Aralık ayının sonunda çıkan Ahmet Selçuk İlkan Unutulmayan Şarkılar 1 albümünde "Unutmak İstiyorum" şarkısını seslendirmiştir. Ferdi Tayfur yorumuyla dinlemeye alıştığımız bu güzel şarkının şarkı sözleri ve melodisi ile dikkat çekiyor. Halil Sezai yorumu ile çok sevilip dinlenecek olan şarkı için yorumları ileriki günlerde paylaşmaya çalışacağız.

Halil Sezai Unutmak İstiyorum Dinle


Halil Sezai Unutmak İstiyorum Şarkı Sözleri

Bana Onu Sormayın Unutmak İstiyorum
Artık Hatırlatmayın Unutmak İstiyorum

Kalbimi Kanatmayın Dünyamı Karartmayın
Onu Hatırlatmayın Unutmak İstiyorum

Aşkı Beni Yaksa Da Umutlarım Solsa Da
Unutmak Zor Olsa Da Unutmak İstiyorum

Bu Aşk Bitti Sonunda Gitti Kendi Yolunda
Onu Ömür Boyunca Unutmak İstiyorum

Ona Ait Ne Varsa Içimde Paramparça
Mazimi Sayfa Sayfa Unutmak İstiyorum

Halil Sezai Unutmak İstiyorum Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder