28 Aralık 2016

Sena Şener Bak Bana Şarkı Sözleri


Sena Şener Bak Bana Şarkı Sözleri

Sena Şener "Bak Bana" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Sena Şener'in, Pasaj Müzik etiketiyle yayınlanan "Bak Bana" isimli tekli çalışması, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Bak Bana" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Sena Şener
"Bak Bana" şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Sena Şener Bak Bana Şarkı Sözleri 

Bak bana bak bana
Ne zerre kaldı bende
Sev beni sev beni
İstemem başka senden
Kim bilir nerdesin
Bilinmez, bir yerdesin
Sev beni, sev beni
Öyle sev ki..

Ama zamanı değil
Zamanı değil gitmenin
Kendimden sana sana
Sana,sana, sana, sana

O bir tepe ben bir ova
Koyulmuşuz aynı yola
O gök mavi, bense kara
Doğmuşuz aynı dünyaya

Zaman zaman sorarım neden
Zaman nedir, sabah nedir
Şimdi gitsem buralardan
Bunu kim bilir, kim bilir
Bak bana bak bana
Ne çok şey aldın benden
Sev beni, sev beni
İstemem başka senden

Sena Şener Bak Bana Şarkı Sözleri

Sena Şener Bak Bana Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder